Кратка фраза, която обяснява на клиентите ви защо си заслужава да изберат вас пред конкурентите ви.

USP (Unique Selling Proposition – уникално стойностно предложение или уникална оферта) е фраза, която обяснява на клиентите ви защо си заслужава да изберат вашите предложения пред тези на конкурентите ви. Добре подбранoтo и запомнящo се USP може да e ключът към това да се отличите сред останалите и да привлечете повече купувачи.

То може да служи за основа на маркетинг комуникацията ви (например за отправна точка за рекламните ви послания), а също и за представяне на бизнеса ви пред партньори и инвеститори. USP-то е сърцето на вашия бизнес.

Пример за USP може да е 100% натурална козметика за лице от български продукти или Най-новите конзоли за игри са първо при нас.

Как да формулирате своето USP?

  • Започнете с проучване. Вижте какво предлагат конкурентите ви, с какво се отличават продуктите им и какви са USP-тата, които другите брандове във вашата ниша използват.
  • Направете списък с предимствата на продуктите и услугите си. Например ниска цена; специални функции; опции за персонализация; бърза доставка; висококачествени материали; добро обслужване. След това подберете най-силните от тях – тези, сред които изпъквате най-много сред конкурентите си.
  • Бъдете конкретни и използвайте факти, които можете да докажете.
  • Стремете се вашето USP да е кратко и лесно за запомняне, в идеалния случай едно изречение.
Защо GombaShop™ е правилното решение?

GombaShop™ не е просто платформа, която Ви предоставя работещ и страхотно изглеждащ онлайн магазин, GombaShop™ е напълно нова концепция за правене на онлайн бизнес, минимализираща риска, свързан с големи първоначални инвестици и позволяваща на интернет предприемачите да се съсредоточат върху маркетинга на предлаганите от тях продукти.

Интернет магазините, създадени на нашата платформа, са подходящи както за търговци, така и за производители, или артисти, а гъвкавите абонаментни планове ги правят изключително достъпни и лесни за ползване.