Броят на потребителите, които посещават определен сайт.

Една от основните цели на всеки сайт е да има достатъчно хора, които го виждат. Независимо какъв тип е вашият – one-page или огромен онлайн магазин, е ключово за успеха ви да измервате колко е посещаван. Трафикът на сайта представлява броят на потребителите, които влизат в него. Обикновено се измерва в посещения, понякога наричани и “сесии” (ако посещенията включват повече от една страница и различни действия). Например ако сайтът ви получава по 100 посещения всеки ден, трафикът ви за една седмица ще е 700 посетители.

Можете да следите тази информация в платформата си за маркетинг анализи (най-популярната е Google Analytics). Рекламните платформи като Meta и Google Ads ви дават възможност както да стартирате кампании с цел трафик, така и да следите колко посещения в сайта ви е генерирала всяка отделна кампания или реклама.

Според начина, по който е генериран, трафикът се разделя на няколко основни вида:

  • Директен трафик. От посетители, които директно са влезли в сайта ви, като са изписали домейн името му в браузъра си.
  • Органичен трафик. Посещенията от потребителите, които са извършили търсене в Google или друга търсеща машина.
  • Препоръчан трафик (referral). Посещения от друг сайт, форуми или блогове.
  • Имейл трафик. От линкове в изпратените до клиентите ви имейли.
  • Трафик от социални медии. Органични посещения от Instagram, Facebook, TikTok и други социални медии.
  • Трафик от платени медии. Обобщено название на всички посещения, които са дошли от реклама в социалните медии, банер реклами или партньорства с други сайтове.

Платено търсене (paid search). Посещения от реклами в резултатите за търсене на Google и други търсещи машини.

Защо GombaShop™ е правилното решение?

GombaShop™ не е просто платформа, която Ви предоставя работещ и страхотно изглеждащ онлайн магазин, GombaShop™ е напълно нова концепция за правене на онлайн бизнес, минимализираща риска, свързан с големи първоначални инвестици и позволяваща на интернет предприемачите да се съсредоточат върху маркетинга на предлаганите от тях продукти.

Интернет магазините, създадени на нашата платформа, са подходящи както за търговци, така и за производители, или артисти, а гъвкавите абонаментни планове ги правят изключително достъпни и лесни за ползване.