Система, с която лесно можете да проследявате наличностите на всички свои продукти и да оптимизирате складовите си процеси.
Складовият софтуер е наричан още система за управление на склад (warehouse management system или WMS). Това е софтуерно решение, което се използва в производството и в търговията на дребно. Софтуерът помага за оптимизиране на всички складови процеси, предлага видимост на целия инвентар на бизнеса и проследява материалите и стоките, когато влизат и излизат от склада.
Системата за управление на склад може да бъде самостоятелен софтуер или да е част от цялостна система за управление на ресурсите на предприятието (Enterprise Resource Planning – ERP), която работи и с други интегрирани модули като счетоводство, управление на поръчки, управление на инвентара, управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) и други.
С помощта на складовия софтуер търговецът може да следи всички наличности в магазините. Тъй като системата разполага с цялата информация за наличните количества, когато клиент направи поръчка в онлайн магазина, търговецът в реално време ще може да провери дали продуктите са налични и съответно да подготви продуктите за изпращане.
Някои от ключовите ползи на складовия софтуер за бизнеса ви:
- Особено полезен е за по-големи бизнеси, които имат повече канали за продажби и повече складови пространства.
- По-ниски разходи за труд (минимизира ръчното въвеждане и следене на информацията).
- По-прецизно следене на инвентара.
- Минимизиране на грешките, свързани с ръчното въвеждане на информация и работата с нецентрализирани системи.
- Оптимизиране на времето за доставка.
- Подобрени отношения на бизнеса ви с доставчици и клиенти и по-добро потребителско преживяване.
Има няколко основни типа системи за управление на склад:
- Интегриран. Той е част от вече съществуваща ERP система. В случая системата за управление на склада приема поръчките и ръководи процеса на събиране на поръчки, инвентаризация и получаване и изпращане на продуктите.
- Самостоятелна система. Служи основно за управление на склад и може да предлага повече опции в това отношение. Същевременно обаче може да има ограничена функционалност за други аспекти на вашия бизнес, като например инвентаризация или счетоводство.
- Локално базиран. При локалния WMS търговецът е отговорен за хостването и поддръжката на хардуера и софтуера, свързани със системата му.
- Облачно базиран. WMS, който се хоства на отдалечен сървър и се таксува на база абонамент или използвани ресурси.
Интегрирането на складов софтуер е ключова стъпка от развитието на онлайн бизнеса ви. Затова е важно не само да откриете правилното решение, но и да използвате е-commerce платформа, която ви предоставя лесна връзка с него и безпроблемна синхронизация на информацията. Вижте възможностите за интеграция на онлайн магазина ви с WMS и ERP, предлагани от GombaShop™.