Складов софтуер

Система, с която лесно можете да проследявате наличностите на всички свои продукти и да оптимизирате складовите си процеси.

Складовият софтуер е  наричан още система за управление на склад (warehouse management system или WMS). Това е софтуерно решение, което се използва в производството и в търговията на дребно. Софтуерът помага за оптимизиране на всички складови процеси, предлага видимост на целия инвентар на бизнеса и проследява материалите и стоките, когато влизат и излизат от склада.

Системата за управление на склад може да бъде самостоятелен софтуер или да е част от цялостна система за управление на ресурсите на предприятието (Enterprise Resource Planning ERP), която работи и с други интегрирани модули като счетоводство, управление на поръчки, управление на инвентара, управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) и други.

С помощта на складовия софтуер търговецът може да следи всички наличности в магазините. Тъй като системата разполага с цялата информация за наличните количества, когато клиент направи поръчка в онлайн магазина, търговецът в реално време ще може да провери дали продуктите са налични и съответно да подготви продуктите за изпращане.

Някои от ключовите ползи на складовия софтуер за бизнеса ви:

  • Особено полезен е за по-големи бизнеси, които имат повече канали за продажби и повече складови пространства.
  • По-ниски разходи за труд (минимизира ръчното въвеждане и следене на информацията).
  • По-прецизно следене на инвентара.
  • Минимизиране на грешките, свързани с ръчното въвеждане на информация и работата с нецентрализирани системи.
  • Оптимизиране на времето за доставка.
  • Подобрени отношения на бизнеса ви с доставчици и клиенти и по-добро потребителско преживяване.

Има няколко основни типа системи за управление на склад:

  1. Интегриран. Той е част от вече съществуваща ERP система. В случая системата за управление на склада приема поръчките и ръководи процеса на събиране на поръчки, инвентаризация и получаване и изпращане на продуктите.
  2. Самостоятелна система. Служи основно за управление на склад и може да предлага повече опции в това отношение. Същевременно обаче може да има ограничена функционалност за други аспекти на вашия бизнес, като например инвентаризация или счетоводство. 
  3. Локално базиран. При локалния WMS търговецът е отговорен за хостването и поддръжката на хардуера и софтуера, свързани със системата му. 
  4. Облачно базиран. WMS, който се хоства на отдалечен сървър и се таксува на база абонамент или използвани ресурси.

Интегрирането на складов софтуер е ключова стъпка от развитието на онлайн бизнеса ви. Затова е важно не само да откриете правилното решение, но и да използвате е-commerce платформа, която ви предоставя лесна връзка с него и безпроблемна синхронизация на информацията. Вижте възможностите за интеграция на онлайн магазина ви с WMS и ERP, предлагани от GombaShop™.

Защо GombaShop™ е правилното решение?

GombaShop™ не е просто платформа, която Ви предоставя работещ и страхотно изглеждащ онлайн магазин, GombaShop™ е напълно нова концепция за правене на онлайн бизнес, минимализираща риска, свързан с големи първоначални инвестици и позволяваща на интернет предприемачите да се съсредоточат върху маркетинга на предлаганите от тях продукти.

Интернет магазините, създадени на нашата платформа, са подходящи както за търговци, така и за производители, или артисти, а гъвкавите абонаментни планове ги правят изключително достъпни и лесни за ползване.