Синхронизация на онлайн магазини

Процес, който гарантира, че информацията и процесите в онлайн магазина ви и във външни платформи са напълно еднакви.

В най-общ смисъл синхронизацията е дейност, която позволява уеднаквяването на данните и процесите между две напълно отделни и самостоятелни устройства или системи. С напредването на технологиите и с увеличаването на различните видове софтуер, услуги и устройства, които потребителите и бизнесите използват, синхронизацията става все по-ключова. Тя гарантира, че навсякъде споделените данни са еднакви и автоматизира много процеси. Така спестява време и много ръчен труд и намалява вероятността за възникване на грешки и разминавания, които могат да повлияят отрицателно на резултатите на бизнеса ви.

Може да се раздели на два основни вида:

  • Синхронизацията на данни позволява на двете отделни системи да разполагат с еднаква информация, използвайки връзка за обмен. Базите данни са отделни, но с уеднаквени записи в тях.
  • Синхронизацията на процеси представлява изпълнението на няколко отделни процеса, ползващи един и същ споделен ресурс.

Автоматизираната синхронизация може да бъде постоянна или периодична (например на всеки час, през 6 часа, на всеки 24 часа). Възможна е и синхронизация, която да се извършва ръчно, чрез качването на файл или фийд.

Ето няколко примера за синхронизация в е-commerce:

  • Връзка със складов софтуер или EPR, чрез които можете да обновявате автоматично наличностите на продуктите си.
  • Синхронизиране на нюзлетър абонатите ви между сайта ви и платформата за имейл маркетинг (например Mailchimp).
  • Използване на CRM (система за управление на връзките с клиентите), чрез която да следите на едно място всички съобщения, които получавате от клиентите си.
  • Синхронизиране на данните за поръчките ви между е-commerce платформата и външна услуга.
Защо GombaShop™ е правилното решение?

GombaShop™ не е просто платформа, която Ви предоставя работещ и страхотно изглеждащ онлайн магазин, GombaShop™ е напълно нова концепция за правене на онлайн бизнес, минимализираща риска, свързан с големи първоначални инвестици и позволяваща на интернет предприемачите да се съсредоточат върху маркетинга на предлаганите от тях продукти.

Интернет магазините, създадени на нашата платформа, са подходящи както за търговци, така и за производители, или артисти, а гъвкавите абонаментни планове ги правят изключително достъпни и лесни за ползване.