Създаване на онлайн магазин

Процесът по планирането и изграждането на сайт за електронна търговия. Включва избора на домейн, избор на платформа за онлайн търговия, качване на продукти и базова информация, финализиране и тестване на онлайн магазина.

Това е ключов процес при стартирането на онлайн бизнес, който трябва да бъде планиран внимателно, за са се избегнат грешки и излишни разходи. Включва всички технически аспекти от стартирането на онлайн бизнес: избора на домейн и платформа за онлайн търговия, качването на продуктите, персонализирането и финализирането на визията на сайта. Тоест тук няма да разглеждаме маркетинг и финансовите аспекти при стартирането на e-commerce бизнес, както и работата с куриери и други партньори.

Ето кои са основните стъпки при създаването на онлайн магазин:

  1. Избиране на домейн на магазина. Това е от ключово значение, тъй като това е начинът, по който онлайн магазинът ще бъде откриван от клиентите ви. Името трябва да бъде кратко и да отговаря на това, което ще се продава в онлайн магазина или на усещането за бранда ви, което искате да създадете.
  2. Избор на софтуер за онлайн магазина. Вариантите тук са няколко в зависимост от нуждите на търговеца:
  • Къстъмизирано софтуерно решение, създадено спрямо нуждите на търговеца. Такъв тип изграждане на магазин е подходящо за бизнеси с по-нестандартни изисквания и по-широк обхват на дейността, но е по-скъпо и бавно за реализиране решение.
  • Създаване на сайт на готов софтуер за електронна търговия. Уеб специалисти поемат грижата за интеграцията на софтуера, като върху готовото решение се разработват допълнително дизайн и различни функционалности.
  • SaaS платформа за e-commerce. Готово решение за онлайн търговия, при което настройването е лесно и бързо. Подходящо е за малки и средни търговци, както и за стартиращи бизнеси. Много изгодна и лесна за използване опция.
  1. Пренасочване на избрания домейн към сайта.
  2. Качване на всички продукти в онлайн магазина.
  3. Добавяне на базова информация: контакти, общи условия, политика за поверителност и други.
  4. Добавяне на методи за плащане и други базови инструменти.
  5. Връзка с Google Analytics, Facebook Pixel и други външни платформи, необходими за маркетинг цели.
  6. Ако сте избрали SaaS платформа за онлайн търговия:
  • Избор на дизайн шаблон.
  • Оформяне на дизайна на магазина: добавяне на лого, избор на цветове, качване на банери.
  1. Тестване на всички функционалности на онлайн магазина на различни устройства.
Защо GombaShop™ е правилното решение?

GombaShop™ не е просто платформа, която Ви предоставя работещ и страхотно изглеждащ онлайн магазин, GombaShop™ е напълно нова концепция за правене на онлайн бизнес, минимализираща риска, свързан с големи първоначални инвестици и позволяваща на интернет предприемачите да се съсредоточат върху маркетинга на предлаганите от тях продукти.

Интернет магазините, създадени на нашата платформа, са подходящи както за търговци, така и за производители, или артисти, а гъвкавите абонаментни планове ги правят изключително достъпни и лесни за ползване.