Изграждането на потребителско доверие е продължителен процес, който изисква голяма инвестиция на време и средства. Но добрата новина е, че има няколко основни елемента, за които можете да се погрижите още сега. Тези наши съвети ще са особено полезни за онлайн магазини, които тепърва стартират.
ПРОЧЕТИВ електронната търговия няма магическо решение или инструмент, с който веднага да увеличите продажбите си. Правилният подход е да имате дългосрочна стратегия и задължително да изпробвате различни канали и тактики, за да откриете кои от тях работят най-добре за вашия магазин. Един от методите, които изобщо не трябва да пренебрегвате, е имейл маркетингът.
ПРОЧЕТИЗа да имате успешен онлайн магазин, трябва да вземете предвид и други фактори освен избора на платформа. Тук ще ви запознаем с основните 20 елемента – вашите първи стъпки към успеха в онлайн търговията.
ПРОЧЕТИ
SEO техники за електронни магазини - основни положения
SEO или Оптимизация за търсачки е събирателно за редица дейности свързани с по-добрата откриваемост на интернет сайтовете в търсачките като Google, Bing, Yahoo search и др.
SEO е неизменна (според някой дори най-важната) част от маркетинговия инструметариум на всеки занимаващ се с онлайн бизнес.
Стъпка по стъпка, как да започнем. PPC реклама.
Ако сте решили да се занимавате с търговия в интернет, трябва да сте наясно, че това неизменно е свързано с изграждане на добра онлайн маркетинг стратегия. Важно е да знаете, че успехът на Вашия онлайн магазин е тясно свързан с различни активности, които са обуславящи за посещенията и продажбите, които ще генерирате.
Начинът, по който представяте продуктите си в Интернет е от ключово значение и може да повиши многократно продажбите реализирани през Вашия онлайн магазин. Лошо заснети и не добре изглеждащи продукти подкопават доверието на потребителите, отблъскват потенциалния купувач и като цяло влияят зле на върху цялостния имидж на бизнеса Ви.
ПРОЧЕТИ
Макар, че това да продаваш онлайн, по същество не се различава от това да го правиш офлайн, търговията в Интернет има своите специфики и особености.
Независимо от това дали имате (или не) опит като търговец, преди да стартирате Вашия онлайн бизнес е необходимо да обърнете внимание на някои специфични за електронния бизнес особености.