Как да подготвите Вашия онлайн магазин за предстоящите празници?
Ако искате да се възползвате максимално от предстоящите празници, ще е необходимо да запретнете ръкави и да се подговите с добра стратегия!
Всъщност, е далеч по-лесно от колкото звучи! Ето няколко съвета как може да улесните създаването и провеждането на промоции около предстоящите празници:
- Като начало – направете бърз преглед на информацията от миналата година.
Проследете поведението на вашите клиенти по същото време преди година – промоции, продажби, избор на артикули, честота и време на поръчки (GombaShop™ ви дава възможността да прегледате поръчките си от самото създаване на Вашия онлайн магазин). Съсредоточете се в Коледните празници или по-скоро седмиците преди тях, когато хората са „на лов“ за разпродажби и най-добри оферти. И нещо повече – готови да пазаруват и похарчат пари!
- Имайте в наличност най-продаваните си продукти.
В бизнеса има едно общоприето правило – „80% от продажбите идват от 20% от клиентите“. Какво купуват тези 20% ?
Най-добре продаваните ви продукти трябва да са винаги налични, още повече, когато става дума за промоционален период.
Ако смятате, че тези продукти варират в зависимост от сезона, се върнете в данните за минали години, за да видите какво е било избирано най-много в периода Ноември – Декември.
Последно, погледнете през погледа на вашите клиенти! Всички ние правим покупки по време на празниците – вижте статистики, за това какво всъщност търсят хората.
- Направете така, че клиентите ви да узнаят повече за Вашите продукти.
Дайте им възможно най-много информация! Наблегнете не само на добрите описания, но и на някои странични дейности. Сега е момента да стартирате усиленото генериране на съдържание във вашия блог, секцията за новини във Вашия онлайн магазин, както и по настъпателната комуникация с потребителите си чрез социалните мрежи.
Въпреки, че има импулсивни купувачи има и такива, които отделят много време за проучване на продукта, преди да вземат решение за покупка.
Статиите и постовете, които публикувате могат да варират от неизвестни факти за вашите продукти, през „Най-добрите подаръци за [посочете тип семеен член или приятел]“ или нещо интересно, което чувствате, че вашите потенциални потребители биха потърсили.
Също така можете да получите идеи за това на какви теми да пишете чрез инструмента на Google за ключови думи (необходимо е да имате AdWords акаунт). Въведете име на някой от продуктите, които предлагате и Google ще изведе реални свързани с него резултати, които биха могли да ви помогнат да отговорите на някои от въпросите, които потенциалните ви клиенти търсят!
- И като казахме социални мрежи - Повишете интереса към Вашия бранд / онлайн магазин.
В днешно време няма човек, който да не прекарва значителна част от деня си в сърфиране из социалните медии! Светът на комуникациите е пренесен във виртуалната реалност на Facebook, Twitter и др. Комуникирайте и вие!
Тъй като тези социални медийни сайтове имат много трафик и са авторитетни в техните редици, обединяването на името ви с тези домейни ще бъде от голяма полза.
Ако искате да затвърдите позициите си в резултатите на търсачките, създаването на социални профили, както и доброто им поддържане разбира се, е просто задължително! GombaShop™ ви предоставя възможност да интегрирате бутони за насочване към профили във Facebook, Twitter, Google+ и Pinterest.
След това ще бъдете в състояние да използвате тези профили за кръстосано пренасочване на вашите публикации от блога към социалните мрежи и обратно! И не само това – вие ще можете по всяко време да правите ревюта на продукти, да представяте промоционални такива и още много и много! Неограничен достъп до потребители без допълнителни инвестиции!
- Формиране на цени и промоции
Този въпрос зависи само и единствено от вашата собствена стратегия за опериране и развитие! Създайте реална осезаема стойност на отстъпката и не се опитвайте да заблудите клиента! Впечатлението, което създадете сега ще се запази за дълго във времето.
Gombashop™ ви предлага инструменти за лесно създаване на отстъпки и промоции, които да използвате в своя онлайн магазин, като „Процентни отстъпки“, „Отстъпки с фиксирана стойност“, „Безплатна доставка“, „Промокодове“ и „Отстъпка при покупка над определена стойност“. Благодарение на тях с няколко лесни стъпки можете да създадете цялостна кампания, за всички или няколко категории и продукти – без усилия и с лесно управление!