Онлайн реклама

Реклама, която използва дигитални канали: социални медии, банери в сайтове, имейл маркетинг, търсещи машини и други.

Онлайн рекламата (наричана още интернет или дигитална реклама) е термин, с който се обобщава всяка рекламна дейност в дигиталните канали. Все повече хора използват социалните медии и пазаруват онлайн. Затова е ключово за всеки бизнес да включи в маркетинг стратегията си и комуникация в Интернет.

Съвременните платформи за реклама като Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads и Mailchimp са използвани от милиони бизнеси и предлагат удобен интерфейс и полезни ръководства, които улесняват първите ви стъпки в тази област.

Основното предимство на онлайн рекламата в сравнение с традиционната (например принт, TV и радио реклама) е това, че предоставя възможност за измеримост: лесно можете да разберете колко потребители са видели рекламите ви, ангажирали са се с тях или са направили поръчка в онлайн магазина ви. Така разбирате кои ваши инвестиции в маркетинг имат висока възвръщаемост. Освен това с помощта на онлайн рекламата можете да достигнете много потребители по целия свят и лесно можете да я скалирате и модифицирате (например да добавите рекламен бюджет или да насочите средствата към по-ефективните кампании).

Основните видове онлайн реклама са следните:

  • Маркетинг в социалните медии чрез реклами в news feed, сторита или reels. Лесен начин да достигнете много потребители. Могат да се създават в различни формати (статични изображения, видеа, карусели и други) и с различни цели (например осведоменост за бранда ви, трафик, продажби).
  • Банерни реклами. Показване на статични изображения или видеа в други сайтове, в специално обособени рекламни площи.
  • Мобилна реклама. Обобщаващ термин за всички реклами, които се показват на мобилни устройства: банери, в сайтове разглеждани от телефон; реклами, появяващи се по време на използване на приложения и други.
  • Реклами в търсещите машини (search ads). При тях заплащате определена сума, за да се показва сайтът ви по-нагоре в резултатите на Google или други търсачки. Не трябва да се бърка със SEO (оптимизация за търсещи машини), при която целта е чрез различни подходи и органично да подобрите класирането на сайта си.
  • Имейл маркетинг. Изпращане на имейл съобщения на предварително подбрана аудитория (абонати). В имейл кампаниите си можете да включвате информация за промоции, нови продукти или полезно съдържание.
  • Реклама като чат съобщение. Дава възможност за изпращане на рекламно съобщение в реално време. За целта се използват приложения за чат.
Защо GombaShop™ е правилното решение?

GombaShop™ не е просто платформа, която Ви предоставя работещ и страхотно изглеждащ онлайн магазин, GombaShop™ е напълно нова концепция за правене на онлайн бизнес, минимализираща риска, свързан с големи първоначални инвестици и позволяваща на интернет предприемачите да се съсредоточат върху маркетинга на предлаганите от тях продукти.

Интернет магазините, създадени на нашата платформа, са подходящи както за търговци, така и за производители, или артисти, а гъвкавите абонаментни планове ги правят изключително достъпни и лесни за ползване.