Наложен платеж

Метод на разплащане, при който клиентът заплаща на куриера сумата за поръчката при получаване на пратката, а след това куриерът изплаща съответната сума на търговеца.

Наложеният платеж е изключително популярен метод за разплащане в България. При него клиентът заплаща на куриера сумата за поръчания продукт в момента на получаване на пратката. Получателят заплаща на куриера с карта или в брой, а куриерът от своя страна предава пратката на клиента и след това изплаща стойността на поръчката на подателя (търговеца) – в брой или по банков път. Това изплащане може да се случи на определен период (ежеседмично или месечно) спрямо индивидуална договорка между куриера и търговеца.

Наложеният платеж е много предпочитан не само защото има дълга история. Някои потребители избират него, защото все още нямат достатъчно доверие на картовите плащания и други дигитални методи за завършване на поръчки онлайн. Наложеният платеж е голямо удобство за потребителите, които нямат банкова карта (въпреки че те са много малко). Освен това при този тип плащане рискът за купувачите е минимален – ако не харесат продукта, могат да го върнат веднага, без да заплатят (разбира се, това важи само ако предлагате опция за тест и преглед преди заплащане).

Предвид голямата популярност на наложения платеж е просто задължително да го добавите като опция в онлайн магазина си. Имайте предвид обаче, че този метод има и недостатъци, основният от които е, че не получавате сумата от покупката веднага. Освен това е важно да знаете, че условията на услугата за наложен платеж зависят от договора ви с куриерската фирма, с която изберете да работите. Ключово за успеха ви в e-commerce е да добавите и други методи за разплащане в онлайн магазина си: например с карта, мобилни портфейли, банкови преводи, Pay By Bank. Така увеличавате шанса за завършването на поръчките.

Защо GombaShop™ е правилното решение?

GombaShop™ не е просто платформа, която Ви предоставя работещ и страхотно изглеждащ онлайн магазин, GombaShop™ е напълно нова концепция за правене на онлайн бизнес, минимализираща риска, свързан с големи първоначални инвестици и позволяваща на интернет предприемачите да се съсредоточат върху маркетинга на предлаганите от тях продукти.

Интернет магазините, създадени на нашата платформа, са подходящи както за търговци, така и за производители, или артисти, а гъвкавите абонаментни планове ги правят изключително достъпни и лесни за ползване.