Многоканална електронна търговия

Стратегия, при която продавате продуктите си в няколко дигитални канала (например онлайн магазин, социални медии, маркетплейси) с цел да откриете повече клиенти и да максимизирате продажбите си.

Многоканалната електронна търговия (Multi-channel e-commerce) е стратегия, при която една марка продава продуктите си в няколко дигитални канала, вместо само в един. С развиването на социалните медии и на маркетинг инструментите това се превърна в предпочитан избор за онлайн предприемачите.

Основното предимство на multi-channel e-commerce е това, че осигурявате по-голяма видимост на бранда си. А повече места, на които се виждат продуктите ви, означава по-голям потенциал за печалба.

Къде можете да продавате, освен в собствения си онлайн магазин?

  • Социални медии (например директни поръчки в лични съобщения).
  • Маркетплейси: Etsy, eBay, Amazon, Facebook Marketplace и други.
  • Партньорски сайтове, които да предлагат продуктите ви.
  • Физически магазини.

Мултиканалните продажби си имат и своите предизвикателства. Може например да срещнете затруднения със следенето на продажбите и наличностите си – затова, ако имате по-голям онлайн бизнес, ви съветваме да използвате система за проследяване на наличностите или ERP. Важно е също да изградите консистентна бранд идентичност и начин на комуникация във всички канали, в които ще продавате.

Защо GombaShop™ е правилното решение?

GombaShop™ не е просто платформа, която Ви предоставя работещ и страхотно изглеждащ онлайн магазин, GombaShop™ е напълно нова концепция за правене на онлайн бизнес, минимализираща риска, свързан с големи първоначални инвестици и позволяваща на интернет предприемачите да се съсредоточат върху маркетинга на предлаганите от тях продукти.

Интернет магазините, създадени на нашата платформа, са подходящи както за търговци, така и за производители, или артисти, а гъвкавите абонаментни планове ги правят изключително достъпни и лесни за ползване.