Конверсия

Събитие, при което потребител извършва желаната от вас цел: покупка, попълване на форма, абониране за нюзлетър и други.

Терминът конверсия (conversion) се използва за случая, в който посетител на сайт или онлайн магазин изпълни желана от вас цел. В сферата на онлайн търговията това най-често означава завършванe на покупка, но целта може да е и генериране на лийд, попълване на форма, регистрация за имейл нюзлетър и други.

Конверсиите са това, което превръща пасивните потребители в активни и носи печалба на онлайн магазина ви. Затова е ключово да им обърнете специално внимание и да си правите изводи какво можете да подобрите. Ето какво е ключово да следите (тук ще се фокусираме основно върху продажбите като основна цел):

  • Общия брой на конверсиите. Това е ключов показател за това колко е голям онлайн бизнесът ви. Можете да го проверите в администрацията на онлайн магазина си или в Google Analytics.
  • Степен на конверсия (conversion rate). Процентът посетители в сайта ви, които са извършили покупка. Проверявайте я в Google Analytics или в платформите за реклама като Meta или Google Ads.
  • Цената за конверсия. Колко ви струва да привлечете купувач в онлайн магазина ви. Можете да следите тази стойност в платформите за реклама.
  • На какъв етап потребителите най-често се отказват, преди направят покупка. Информация за това ще откриете в Google Analytics.
Защо GombaShop™ е правилното решение?

GombaShop™ не е просто платформа, която Ви предоставя работещ и страхотно изглеждащ онлайн магазин, GombaShop™ е напълно нова концепция за правене на онлайн бизнес, минимализираща риска, свързан с големи първоначални инвестици и позволяваща на интернет предприемачите да се съсредоточат върху маркетинга на предлаганите от тях продукти.

Интернет магазините, създадени на нашата платформа, са подходящи както за търговци, така и за производители, или артисти, а гъвкавите абонаментни планове ги правят изключително достъпни и лесни за ползване.