Рекламната платформа на Google, която ви дава възможност да стартирате кампании в резултатите за търсене, другите приложения на Google или партньорските им сайтове.
Google Ads е платената рекламна платформа на Google. Тя дава възможност за създаването на разнообразни рекламни кампании, с помощта на които да увеличите осведомеността за бранда си, трафика към онлайн магазина си и продажбите си. Освен видимост в резултатите за търсене и в техни приложения като YouTube, Google Maps и Google Play, Google Ads ви дава възможност и да рекламирате чрез банери в огромната им мрежа от партньорски сайтове и приложения.
Всяка секунда има милиони търсения в Google и милиони посетени сайтове. Затова, ако искате да развивате сериозен онлайн бизнес, задължително включете в маркетинг стратегията си реклами в Google Ads. Платформата се използва от огромен брой онлайн предприемачи, има удобен интерфейс, с който лесно ще свикнете, както и лесна интеграция с други инструменти на Google като например Google Analytics.
Друго ключово предимство на платформата е това, че плащате на база получени резултати: тоест при извършен клик, преглеждане на съдържанието или продажба. Имате възможност да стартирате кампании с разнообразни цели, формати и таргет аудитории, за да разберете кое работи най-добре за вас.
Ето ги основните видове реклама в Google Ads:
- Search Ads. Платена реклама, с която се показвате по-напред при търсене за определени ключови думи в Google.
- Display Ads. Банер реклами (изображения, анимирани или интерактивни) в партньорските сайтове на Google.
- YouTube Ads. Видео или банер реклама в YouTube.
- Shopping Ads. Реклама на продукти в платформата Google Shopping или в резултатите от търсене в Google.
- App Ads. Реклами с цел инсталиране на приложение (най-често в Google Play).
- Discovery Ads. В Discover секцията на Google фийда или в началната страница на YouTube.
- Local Services Ads. Реклама на физическа локация на бизнеса ви в Google Maps или в резултатите от търсене в Google.
- Performance Max Ads. Кампании, базирани на изкуствен интелект, които автоматично създават варианти на рекламите и ги позиционират във всички сайтове на Google и партньорските сайтове.