Facebook Conversion API в GombaShop™ – лесен начин да оптимизирате резултатите от рекламите си

Последно обновяване: 17 юни 2022

Facebook Conversion API в GombaShop™ – лесен начин да оптимизирате резултатите от рекламите си
През годините Facebook Pixel се превърна във верен помощник на много онлайн търговци и маркетолози. Напоследък обаче ефективността му значително намаля.

Основната причина са Ad blocker-ите, cookie blocker-ите и други подобни инструменти, с които потребителите ограничават данните, които Facebook Pixel може да събира за тях. Операционната система iOS 14 дори напълно забрани използването на бисквитки за проследяване на мобилните устройства.

Как можете да се справите с това предизвикателство? На помощ ви идва Facebook Conversion API.

Запознайте се с Facebook Conversion API

За разлика от Facebook Pixel, Facebook Conversion API е сървърен инструмент. Какво означава това?

Най-просто казано, Facebook Conversion API съхранява информацията за потребителите на ваш сървър (а не на техните устройства). По този начин ще можете да събирате всички необходими данни, без да се притеснявате дали посетителят има инсталирани инструменти за ограничаване на бисквитки и реклами.

Прочетете повече детайли за инструмента в помощната секция на Facebook.

Защо да инсталирате Facebook Conversion API в своя GombaShop™ магазин?

  • Ще проследявате и измервате данните по-ефективно. Благодарение на Facebook Conversion API ще следите по-детайлно резултатите от рекламните си кампании. Освен посещения на страници, можете да получавате информация също за поръчки, сключени абонаменти и дори събития след извършването на покупката (като например потребителски оценки или посещения във физическия ви магазин).

  • По-малко разходи за реклама. Данните от Facebook Conversion API се повлияват по-малко от различни грешки при зареждането на потребителския браузър и проблеми с Интернет свързаността. Ако го използвате заедно с Facebook Pixel, ще имате по-надеждно проследяване и така ще намалите средната цена за резултат от рекламите си.

  • Напълно безплатно е. Всички клиенти на GombaShop™ могат да инсталират Facebook Conversion API в своя онлайн магазин само с няколко клика.

Как да инсталирате Facebook Conversion API?

Ако вече имате създаден GombaShop™ магазин, инсталирането е много лесно и не изисква специфични технически познания.

Първо трябва да имате активирано допълнението Facebook Pixel & Dynamic Product Ads. Ако не сте го добавили в онлайн магазина си, прочетете тук как можете да го направите.

След като го активирате, необходимо е единствено да кликнете върху опцията Активирай Facebook Conversion API и да попълните Access Token:

Своя Access Token можете да генерирате от раздела Settings във Facebook Events Manager.

Научете повече за Facebook Events Manager и за генерирането на token-a.

След като попълните полето, натиснете Запис най-отдолу в страницата на допълнението и сте готови!

Как да следите резултатите си?

След като успешно инсталирате Facebook Conversion API, можете да следите новите събития в своя Events Manager. Там ще се появяват всички event-и, които ще проследявате (преглед на страница, завършена поръчка, сключен абонамент и други).

Ако сте инсталирали инструмента правилно, до всяко получено събитие ще има текст, че е проследено както от браузъра (Facebook Pixel), така и от сървъра (Facebook Conversion API). Вече сте напълно готови да събирате пълни данни за посетителите в онлайн магазина си и да оптимизирате резултатите от рекламните си кампании.

Искате да стартирате собствен онлайн магазин с всички необходими функционалности за създаване на ефективни рекламни кампании? Доверете се на GombaShop™ и се възползвайте от безплатния 14-дневен тестов период и 50% отстъпка при сключване на годишен абонамент. Започнете тук.