Cross Sell
Cross Sell или така наречените кръстосани продажби представлява възможността на търговеца да предложи на клиентите си да закупят на изгодна цена съпътстващи продукти, тоест да закупят продукт, който има връзка с вече избрания. Често такива съпътстващи продукти могат да бъдат аксесоари или консумативи, но може да е и всякаква комбинация от продукти.
Благодарение на Cross Sell-а търговецът може да увеличи средната стойност на покупката в магазина.
GombaShop Ви дава възможност да създадете такива кръстосани продажби и във Вашия онлайн магазин. Cross Sell ще откриете в административния панел на Вашия онлайн магазин, раздел Маркетинг -> Отстъпки и промоции.
Можете да изберете от няколко възможности:
- процентна отстъпка от всички промоционални продукти
- процентна отстъпка от най-евтиния промоционален продукт в количката
- сума от стойността на поръчката
- сума от стойността на всеки продукт
- безплатна доставка.
При процентна отстъпка на всички промоционални продукти, клиентите Ви ще получат зададената от Вас отстъпка от стойността на всеки един от продуктите в промоция. При процентна отстъпка от най-евтиния продукт в количката, можете да дадете възможност на клиентите си да закупят най-евтиния продукт с отстъпка, която може да е дори 100 процента (в случая ще го получат безплатно). При отстъпка от стойността на всички продукти в промоция, клиентите получават зададената от Вас отстъпка в сума от стойността на всеки един от продуктите. С опцията за безплатна доставка клиентите ви няма да заплатят доставка за цялата поръчка, ако в количката си имат продукти от посочените промоционални продукти.
След като изберете каква да бъде кръстосаната продажба, е необходимо да изберете и стойността на намалението съответно процентно или определена сума. В случая на безплатна доставка тази опция отпада. Можете да изберете и обща сума, над която да е валидна и отстъпката. Оставете полето празно, ако желаете отстъпката да е валидна за всички поръчки без ограничение на стойността.
Следва да изберете продуктите, които ще участват в промоцията. Можете да изберете отделни продукти, категории или марки. Имате възможност да въведете до 5 позиции в полето с продукти, които ще участват в промоцията. След като клиентът избере комбинация от два или повече от продуктите в съответната категория, марка или отделен продукт, ще може да получи съответната отстъпка.
Можете да изберете и срок на промоцията - тя може да бъде както безсрочна, така и за определен период от време, съответно избирайки дата за старт и край.
Накрая поставете име на промоцията, което ще е видимо само за Вас и изберете “Запис”, за да запаметите зададените параметри.
Страниците, които ще намерите в раздел Маркетинг са: