Продуктов каталог
Вашия продуктов каталог може да организирате групирайки Продукти в Категории, които ги обединяват по някакъв признак. Имате пълна свобода как да кръстите своите категории и продукти, както и да изберете колко и кои от тях да бъдат изложени наначалната страница.
Пример за организация на магазин за дрехи и аксесоари:
Главни категории: „Облекло“ и „Аксесоари“
Подкатегории на „Облекло“: „Мъжко“ и „Дамско“
Подкатегории на „Мъжко“: „Тениски“, „Панталони“, „Ризи“
В тези подкатегории публикувате индивидуалните продукти.
Ако продуктите Ви са малко на брой или спадат към един тип, може да не използвате опцията за категории като публикувате всичко в една категория, кръстена например „Всички продукти“.
Важно! Нужно е да има поне една категория, в която да публикувате продуктите си.
Друг начин, по който може да улесните себе си и Вашите клиенти в подредбата на продуктите Ви е чрез секция „Марки“. В тази секция въвеждате „етикета“, който е основен отличител на Вашите продукти.
Въпреки че „Марки“ е името, което ще видите, когато отворите административния панел на магазина за пръв път, този таб може да смени името си в зависимост от вида на продуктите или услугите, които предлагате.
Въможните етикети са: Марка, Автор, Колекция, Дизайнер, Артист.
Изберете най-удачното за вас разделение. В тази секция ще въвеждате всички Марки (респективно Автори, Колекции...), които използвате във Вашия магазин.
Този етикет ще бъде достъпен на клиентите Ви и като филтър за търсене на конкретни продукти в каталога, както и в описанието на самия продукт.
При въвеждането на всеки Ваш продукт може да дефинирате неговите параметри. Тъй като те често ще се повтарят по вид, за ваше улеснение през таб „Параметри“ може да въведете и запазите предефинирани групи параметри, които лесно да преизползвате когато въвеждате продукти.
Пример за полезни, често срещани параметри са: цвят, размер, състояние на продукта (нов, използван), материал, формат, екстри и т.н.
Страниците, които ще намерите в раздел Продуктов каталог са: