Почти две години след появата си на българския пазар, Slim Pasta е вече силно разпознаваем бранд,
избиран и предпочитан от изявени нутриционисти, спортисти и експерти по здравословно хранене.
shop.slimpasta.bg стартира през месец декември, 2014г., представяйки ексклузивно иновативен продукт, непознат за българския пазар до момента. Продуктите Slim Pasta са направени от брашно от конджак, богато на глюкоманан. За повечето хора глюкомананът може би не е познат, но е одобрен като съставка за контрол на теглото от Европейската агенция по безопасност на храните. Свойствата и качествата на конджака всъщност правят продуктите нискокалорични, с нисък гликемичен индекс (9 калории и 0 въглехидрати на 100 г), безглутенови и богати на фибри. Подходящи са за вегани и вегетарианци, хора на специална диета при диабет или глутенова непоносимост или такива, които желаят да свалят излишни килограми.
Иван и неговите партньори откриват Slim Pasta на изложение в чужбина, веднага се влюбват в продукта, а по-късно получават и ексклузивни права за разпространението му на българския пазар. Своят онлайн магазин екипа на Slim Pasta стартира като част от общата си стратегия за продажби, а времето доказва, че това е успешен начин за достигане до целевите клиенти.
Върху изграждането на магазина се фокусира основно един човек от екипа – той получава задачата да въведе данните в него и да оформи някои други важни детайли като договор с куриери и т.н. Екипът на GombaShop™, от своя страна, индивидуализира дизайна на магазина, синхронизирайки го максимално с визията на бранда.
Първата половин година се оказва по-трудна. Необходимо е време за достигането до достатъчен брой хора, популяризиране на бранда и създаването на лоялни потребители. Именно редовните клиенти са един от най-добрите показатели за стабилния ръст на поръчките днес. Успеха на онлайн магазина идва, благодарение на неуморна работа, добро планиране и ясна маркетингова стратегия. Slim Pasta достига до потенциалните си потребителите чрез микс от канали – онлайн в социални и PPC мрежи (като Facebook и Google AdWords), публикации в избрани списания и видео предавания, участие на изложения. Екипа планира разширяване на своето портфолиото от продукти за отслабване, които помагат на хората да се справят с килограмите по един балансиран и устойчив начин, помагайки им да поддържат своята добра форма, вярвайки в ръста на електронната търговия в страната.
Обновленията и новите функции в GombaShop™ се случват, без да попречат на функционирането на онлайн магазина, напротив - улесняват работата ни многократно.
Само няколко месеца след старта на сайта, в платформата беше направена интеграция с куриерската компания, с която работим. Това спести много време и усилия на целия екип.
Представете се.
ИД
Казвам се Иван Донев, част от екипа на Slim Pasta България. Ние сме ентусиасти, мечтатели,
но и работещи упорито за постигане на целите си.
Как се роди идеята за Slim Pasta?
ИД
Всичко започна като разговор за това какво можем да направим, за да подобрим начина на живот на хората около нас.
Конкретната идея за продукти за отслабване дойде от дългогодишни опити на наши близки и приятели „да свалят по
няколко килограма“. Заровихме се в темата и видяхме, че наднорменото тегло, нездравословното хранене, лошите навици
и липсата на движение са навсякъде около нас. И пожелахме да станем част от тази борба.
Как избрахте своя продукт?
ИД
Искахме да представим на пазара нещо ново, революционно, отговарящо на нашите собствени високи критерии. Открихме Slim Pasta, Slim Rice
и Slim Noodles на едно изложение – нискокалорични, безглутенови алтернативи на паста, нудълс и ориз, които ти помагат да отслабнеш.
Лесно ли стартирахте своя онлайн магазин - как организирате работата му?
ИД Стартът на магазина ни отне около 3-4 седмици, като тук визирам целия процес - от индивидуализацията на дизайна, за която ни помогнаха експертите на GombaShop™, през подаването на различни документи за регистрация и качване на информацията в магазина. Екипът на GombaShop™ предлага помощ и практични съвети от които се възползвахме и съкратихме още повече времето – например, в платформата съществува образец на Общи условия на магазина, които трябваше само да адаптираме за нашия магазин.
Спомняте ли си първата поръчка?
ИД Помним добре своята първа продажба – случи се през декември 2014-та година, съвсем малко след официалния старт на онлайн магазина. Колкото и да беше очаквана, пак имаше лека паника. Разбира се всичко мина добре.
Какво ще посъветвате хората, които тепърва започват да се занимават с електронна търговия?
ИД Дори и да не се чувстват изцяло готови – да не се колебаят. Нека започнат работа, а след това постепенно да подобряват продуктите и услугите си. В сферата на онлайн търговията постоянно има новости, поради което е добре да имате доверен партньор. В лицето на GombaShop™, чиито екип непрестанно развива и надгражда платформата, ние откриваме именно такъв. Това е още по-важно, когато имаш и други канали на продажба и не можеш да фокусираш цялата си енергия на едно място.
Какви са предимствата, които ви дава GombaShop™?
ИД Основните предимства, които ни дава GombaShop™, са лекота на работа, ниски разходи и партньор, който разбира в дълбочина електронната търговия. По този начин ние можем да насочим усилията си в достигане до клиентите и подобряване на цялостната ни работа.
Бихте ли препоръчали GombaShop™ като подходящо решение за електронна търговия?
ИД Определено. Когато проучвахме различните решения за електронна търговия, търсехме онова, с което можем да стартираме бързо, без големи разходи и което има доказана история – с две думи искахме да стартираме добре и работата ни да продължи безпроблемно напред, без неприятни изненади. Така и стана.
Каква е тайната на Вашия успех?
ИД Винаги намираме начин и никога не се отказваме.