Радостина Христова

"Като инфлуенсър за мен е важно да съм в крак с последните тенденции и добри практики в онлайн средите. GombaShop е идеалният партньор, тъй като платформата се развива динамично и е в крак с новостите в електронната търговия."

Радостина Христова

създател на shop.radostna.com

shop.radostna.com

Онлайн магазин, от който могат да бъдат закупени мърч продукти с бранд “Радостна”.

Розовият магазин носи позитивна енергия на всеки негов посетител. Самата Радостина е подбрала специално всеки продукт, като разбира се, всеки от тях е розов.

18
поръчки в деня на откриването на магазина
#e7087f
кодът на усмихнатия и безгрижен човек

Радостина, признава, че обича да пазарува и винаги е мечтала да има свой продукт. Животът й се развива така, че тя е основният продукт който представя. Чрез своя развит блог тя споделя опит, насоки и съвети към майките.

Така естествено решава, че иска идеите и настроението, което създава онлайн, да имат и физическо измерение. Така всеки, който харесва това което прави, показва и разказва Радостна, да може притежава част от нея в дома, офиса си или просто в ежедневието си.

Изборът на продукти е едно от предизвикателствата пред Радостина. Тя иска продуктите й да бъдат практични и да носят радост на ежедневна база.

Друго основно изискване за нея е продуктите да са изработени от качествени материали и от доверени производители. Ето защо тя прави проучване на пазара, за да може да подбере най-доброто за своите клиенти.

Желанието на Радостина е да добави още продукти в магазина си.

Радостина Христова
"Съпругът ми е програмист и именно той ми препоръча GombaShop. Увери ме, че в платформата има всичко необходимо за развитието на един успешен бизнес. Оказа се, че с GombaShop се работи изключително лесно, а магазинът ми беше готов за няколко дни. "

Въпросите на GombaShop™

GS: Представете себе си.

Р: Аз съм Radostna и моята мисия е да те усмихна :) последните 12 години се занимавам с маркетинг и събития, а от 4 години съм блогър и инфлуенсър. Завършила съм книгоиздаване, арабска филология и маркетинг, автор съм на две книги и обожавам да чета любовни романи, да танцувам и пазарувам рокли :)

GS: Представете своя бизнес/проект - как се роди идеята за него? Кое/какво мотивира създаването на блога Радостна Мама?

Р: след първото дете знаех, че майчинството не ми стига, исках повече :) затова месец преди да родя второто създадох блога и реших да се занимавам активно в следващите години с това. Винаги съм споделяла мнение и полезна информация, блогът и профилите в социалните мрежи към него естествено се превърнаха в мое работно място :)

GS: Кое мотивира създаването на онлайн магазин? Разкажете ни повече за пътя от идеята до реализацията му.

Р: Първо станах блогър, после аудиторията и клиентите ме определиха като инфлуенсър, но аз постоянно имам нужда от нещо ново, да надграждам имиджа си, дейността Си. Исках да създам материално изражение на радостта от живота и така отворих розовия магазин на Радостна.

GS: Как решихте какво ще продвате/Как избрахте своите продукти? Разкажете ни повече за тях.

Р: Истината е, че исках да измисля нещо нечувано, нещо невиждано досега, което да носи радост, да те усмихва. Но не успях да го измисля, затова заложих на практични и красиви розови продукти тип мърч с моя бранд.

GS: Какъв екип стои зад онлайн магазина? Колко човека работят за shop.radostna.com?

Р: Аз и моята асистентка сме в офиса. Отделно имам агенции, изпълнители и помощници при нужда :)

GS: Какво беше виждането Ви/изискването Ви за софтуера/платформата, преди да стартирате?

Р: Мъжът ми прави онлайн магазини. Помолих него да направи нещо къстъм, той каза “Не се занимвай с това, вземи си българска готова платформа”. Коментирах с приятели и експерти от онлайн търговията в България и те ме посъветваха същото. Важно беше да има интеграция с куриери и други полезни за магазина готови решения, да се справям сама, без да съм зависима от програмисти. Когато искам нещо, да стане веднага, а ако не мога сама- да звънна на български съпорт.

GS: Как разбрахте за GombaShop™?

Р: Познавам платформата от дълги години, екипа зад нея, а и отговоря на всички мои представи за лесна работа с онлайн магазин. Тествах 2 седмици безплатно и после бях сигурна, че ще ми свърши отлична работа за моите цели и нужди. Фенка съм и на външния вид, който може да се постигне в платформата за моя магазин.

GS: Лесно ли беше да организирате GombaShop™ магазина си? Колко време Ви отне?

Р: Супер лесно е. Отне буквално дни и то докато селектирам снимки и текстове да наредя. Да добавя плъгините и информация за куриерите- работя със Спиди и Еконт. Помощта, която открих в платформата за административните текстове, беше безценна.

GS: Как организирате своята работа/работата на онлайн магазина? Как се справяте с логистиката и доставките?

Р: GombaShop са помислили за всичко, я моята работа е само да рекламирам, да си гледам мейла за поръчки и да ги изпращам . На този етап се справям без фулфилмънт център, защото е лесно и бързо с броя поръчки.

GS: Какво отличава потребителите на shop.radostna.com? Кои са те?

Р: Момичета, които познават Радостна и купуват продукти, заради енергията , с която аз лично ги зареждам. Скоро се надявам да бъдат и малки момичета, които обожават розово и не могат да живеят без нещо в този цвят всеки ден :)

GS: Как достигате до своите потребители? Какви са каналите за комуникация и Вашия маркетинг подход?

Р: Моите лични канали като блогър и инфлуенсър, участия в събития, нюслетър до регистрирани потребители, работа с инфлуесъри и разбира се “някоя видяла розовата чаша, иска я и тя”:)

GS: Какво беше нещото, което Ви изненада, след като стартирахте онлайн магазина? Имаше ли нещо, което не знаехте, което не очаквахте и за което не бяхте подготвени?

Р: Най-силно ме изненадаха изискванията на куриерите за опаковки- едни са ок така, други искат по техен начин. Изненада ме и емоцията от първите продажби. Беше чудесна :)

GS: Как осъществихте първата продажба през магазина? Спомняте ли си кога беше тя, помните ли своята реакция?

Р: Бях обявила тийзър за откриване на магазина на 22.02.2022. В деня пуснах нюслетър с отстъпки за следващите часове и поръчките дойдоха буквално минути след моя пост и бюлетин , че магазинът работи. Реакцията ми беше “Наистина се случва, чакай да видим сега как ще ги опаковам и изпратя” :)

GS: Какви предимства Ви носи онлайн магазина и софтуера, който използвате? Как Ви помага той?

Р: Магазинът естествено допълва моята онлайн дейност с физически продукти, радва ме да мисля за нови артикули, да го промотирам и вълнувам моите последователи и приятели. Софтуерът ме улеснява, буквално не се налага да мисля за нищо:) създава ми товарителници , събира ми мейли за нюслетър, показва ми нови продукти и Тези на промоция, имам и блог към него, просто е супер :)

GS: Какво според Вас е бъдещето на Вашия продукт/онлайн магазин/бранд от гледна точка на електронната търговия и тенденциите в нея?

Р: Бъдещето е продажби чрез live shopping и се надявам GombaShop да ми помогнат и с тази част от моя магазин. Иначе вярвам в продажбата чрез емоции , което означава повече видео и жива комуникация, ще видим как точно ще се случи това за розовия магазин на Радостна.

GS: Какво бихте посъветвали новостартиращите търговци?

Р: Недейте да пестите от реклама и работа с инфлуенсъри. Оглеждайте се за тенденции и адаптирайте за вашия бизнес, но най-важното изграждайте бранд, защото продуктите може да Се менят, но името ви трябва да се помни и търси :)

GS: Вашите 3 съвета за успешен старт в Интернет? Каква е тайната на успешната Ви работа?

Р: Много ясно послание и много канали едновременно да се ползват за първо влизане. Под канали визирам - сайт, социални мрежи, други да говорят за вас, нюслетър, но преди всичко добре планирано и наситено, както се казва “да няма някой, който да не е чул за вас”. Моята лична тайна е нон-стоп съдържание и комуникация в различни канали. Всеки ден! Но с едно послание: радостта от майчинството, радостта от живота :)

GS: Разкажете ни колко бързо израстна Вашият бизнес/проект? А какво предстои занапред?

Р:Моята дейност постоянно се развива и расте, добавям нови проекти и не спирам. Но реално да 1-2 години започнах да ставам по-четена и популярна. Сега основната ми задача е да не спирам, което е най-трудната част.

GS: Бихте ли препоръчали GombaShop™ като подходящо решение за електронна търговия?

Р: Оо, аз го правя постоянно:) препоръчам GombaShop на близки, познати и непознати, защото работи и е подходящо за блондинки като мен , но и за хора с опит в бранша :)

"За мен бъдещето на електронната търговия е видео. Живо предаване, което можеш да представиш и промотираш своите продукти е страхотна възможност да имаш по-дълбока интеракция с потребителите си. Създавайки и промокод за live shopping събитие пък още повече можем повишим регистрираните поръчки в магазина си."

Успешните истории на GombaShop

Зaщoтo нaй-гoлямoтo дoĸaзaтeлcтвo зa ĸaчecтвaтa нa плaтфopмaта e ycпexът нa нaшитe ĸлиeнти.

Социален проект Кауза #olemale
Красимира Хаджииванова

съосновател на родителската платформа Майко Мила и социалната кауза Оле Мале

Основните ни изисквания за онлайн магазина бяха - да е лесен за употреба, да ни помага и да следим лесно складовата наличност.

Мога да кажа, че в GombaShop е помислено за всичко. Софтуерът е направен така, че дори човек без опит може да се справи бързо и лесно с работата с платформата.

С две ръце препоръчвам GombaShop като подходящо решение за онлайн търговия.

www.olemale-shop.bg
#art netart
Петко Дурмана

създател на buyart.bg

Като новатори в развитието на онлайн продажби на изкуство, ние трябва сами да изградим добрите практики в тази продуктова ниша. Това налага корекции в представянето на информацията в електронния ни магазин.

Ето защо ни трябваше надежден партньор! GombaShop ни дава защита, че дори и да въведем корекция, която не е нужна, можем да възстановим правилното състояние на магазина си. 

www.buyart.bg
#handmade #craft
Жени Томова

основател на magazinche.com

Онлайн магазинът ни съществува 11 години. С течение на времето и развитието на онлайн търговията започнахме да усещаме нуждата от нови функционалности и подобрения. Те ни бяха обходими както за успешното представяне на магазина пред клиентите ни, така и за да улесни работата ни. 

Миграцията към GombaShop беше преминаване на следващо ниво.Платформата удовлетвори всичките ни желания като предлага всичко, от което имаме нужда на едно място!

www.magazinche.com
#outdoor Adventure
Калоян Христов

съосновател на varriosport.bg

От опита, който имам в работата с GombaShop™ вече 3 години, мога смело да препоръчам на всеки, който обмисля планове и проекти за онлайн бизнес най-малкото да се консултира с екипа на платформата. Съветвам го да го направи и с другите платформи, защото тогава още по-добре ще разбере разликите и предимствата на това да имаш верния партньор.

varriosport.bg
#home Plants
Нуша Спирова

предприемач, собственик на магазин cactuslab.bg

Още първите дни след старта на Cactus Lab започнахме да получаваме имейли, съобщения в социалните мрежи, комплименти за начина, по който изглежда онлайн магазинът.

Радвам се, че GоmbаShор™ ни даде възможност да развием не само продажбите си на продукти, чрез представянето им по по-интересен начин, но и маркетинг на съдържанието.
cactuslab.bg
#onlinegrocery
Иван Александров

експерт дигитален маркетинг, собственик на електронен магазин eBag

GombaShop™ предлага всички основни функционалности, които са необходими за стартирането на онлайн бизнес. Всичко е тествано, работи и става бързо. Ползвайки GombaShop™, получаваш пълна IT обезпеченост, тоест, можеш да бъдеш спокоен, че във всеки един момент твоя онлайн магазин работи. По този начин можеш да се фокусираш върху други важни неща като маркетиране и продажби.

ebag.bg
Защо GombaShop™ е правилното решение?

GombaShop™ не е просто платформа, която Ви предоставя работещ и страхотно изглеждащ онлайн магазин, GombaShop™ е напълно нова концепция за правене на онлайн бизнес, минимализираща риска, свързан с големи първоначални инвестици и позволяваща на интернет предприемачите да се съсредоточат върху маркетинга на предлаганите от тях продукти.

Интернет магазините, създадени на нашата платформа, са подходящи както за търговци, така и за производители, или артисти, а гъвкавите абонаментни планове ги правят изключително достъпни и лесни за ползване.