над 6000 успешно създадени интернет магазина, последно обновяване 23 Август 2017
bg en

BFashion - Високи изисквания,
впечатляващ резултат

Как с помощта на GombaShop™ бутиковата марка Badoo започна да продава и в Интернет.

Горещо препоръчвам GombaShop™. Зад него стои един страхотен екип от млади и динамични хора, които са винаги готови да съдействат и поставят клиентите на първо място, както правим и ние в нашата работа. Платформата непрестанно се подобрява и усъвършенства. Имам приятелки, които твърдяха, че за да е успешен онлайн магазинът трябва да изработим индивидуален проект, а днес вярват в моя избор и сами се доверяват на него. Мария Стамчева,
основател bfashionshop.com

Онлайн магазинът,
от който клиентите се нуждаят.

Почти тридесет години след стартирането на семейния бизнес, Мария Стамчева и екипа, представящ екслузивно модната марка Badoo на българския пазар, усещат, че е време да направят следващата крачка, провокирана от новото време и стремглаво развиващата се електронна търговия – а именно да стартират собствен онлайн магазин.

33.6% редовни клиенти * * Клиенти реализирали повече от една покупка в рамките на след един ден от първата покупка
   7 продажби, в първия
ден след стартитането
48% мобилно
потребление
10 000+лв. спестени от първоначална
инвестиция в онлайн магазин

Бизнесът с дамска мода, на Мария Стамчева и семейството й, стартира преди 27 години. Badoo е бутикова марка от среден към висок клас и размери от 42 до 58, предлагаща както изискани облекла и костюми, така и ексклузивни спортни колекции. Брандът дава решения за облеклото на динамичната жена, във всеки един момент от забързаното й ежедневие. С тоалет от Badoo може да се отиде на работа, на много изискан коктейл, парти или дори на разходка с деца и внуци. Продуктите на марката са с високо качество и женствени кройки. Badoo, като бранд, както и екипът зад него имат изключително лично отношение към всеки клиент, което смятат за един от най-големите си успехи.

През последните 2 години, Мария и нейния екип, усещат, че нуждата на клиентитте от онлайн магазин става все по-осезаема. Реализацията му не закъснява – по съвет на приятел, Мария се запознава с GombaShop™, а bfashionshop.com стартира само две седмици след това - през лятото на 2015-та година. Днес, чрез онлайн магазина, Badoo са още по-близо до своите клиенти, така, както го изискват самите те.

Онлайн магазинът осигурява на марката много нови потребители. Колкото повече време минава, толкова по-популярен става той, създавайки познаваемост и правейки пазаруването на крайния клиент много по-гъвкаво. С помощта на онлайн магазина, клиентите могат да видят продукта в Интернет и да отидат да го изпробват на място, в случай, че не са сигурни в размера. Или обратното, да харесат продукт във физическия магазин, а по-късно да го поръчат онлайн. За Мария, постоянството е изключително важно за доброто развитие на всеки един бизнес.

Смятам, че за нашия онлайн магазин това е само началото, защото знам, че за успеха е нужно време.

owner image
9-те въпроса на GombaShop™

Представете се.

М Аз съм Мария и съм от семейство, което се занимава с търговия от много дълго време. Внасяме гръцки модни марки и сме представители на две от тях – Badoo и BSB. Преди седем години създадохме и техните първи, монобрандови магазини в България - отначало в София, а по късно и в други градове.

Kолко бързо израстна Вашия бизнес?

М Нещата не се случават бързо, за всяко едно ново начинание са необходими години, за да може да валидираш идеята. Нужни са търпение и постоянство.

Какво беше виждането Ви за онлайн магазина преди да стартирате?

М Преди да стартираме разглеждах сайтовете и онлайн магазините на скъпи бутици. Изискванията ни бяха високи, защото искахме да представим своята марка по-най добрия, подходящ за нея начин. Екипът на GombaShop™ ни даде всичко онова, от което имахме нужда, добавиха необходими за нас елементи, като специализирана таблица с размери, например, която е изключително важна за клиентите ни при пазаруване. Всичко, което ние имахме като виждане за визията и дизайна на онлайн магазина реализирахме заедно. И продължаваме да работим, да вървим напред и да се развиваме с нови идеи, защото знам, че винаги има към кого да се обърнем за помощ и съдействие.

Лесно ли беше да организирате магазина си онлайн? Колко време отне?

М При вече налични бутици и магазини, в никакъв случай не мога да кажа, че ни е било трудно да реализираме онлайн магазина. Предизвикателство беше осигуряването на добри и качествени продуктови снимки, тъй като те са есенциален елемент в онлайн магазина и това как ще бъде представен продукта е от голямо значение, но се справихме успешно. Всъщност, това беше най-сложното нещо при стартирането - от гледна точка на функции и технически разработки, GombaShop™ вече даваше всичко необходимо. Всичко е толкова лесно – създаваш продукт, качваш снимка и стига да имаш останалите нужни неща, като допълнителна информация и описания, нещата се случват бързо. Платформата има вграден модул на спедиторската компания, с която работим, което улеснява много логистиката ни.
Работата на онлайн магазина днес е въпрос на навик – да следим имейлите, които получаваме, да комуникираме на време с клиентите, на всеки един етап от поръчката и т.н.

Какъв екип стои зад онлайн магазина?

М Грижата за онлайн магазина е поверена на малък екип – основно от трима човека. Един от тях е изцяло отдаден на маркетинга, рекламата и промотирането му в различите комуникационни канали – мейлинг, социални мрежи и т.н. Момичетата, които са на място в обектите, в зависимост от това къде се намира продукта, който е поръчан, имат грижата да подготвят и изпратят. Аз имам грижата за мениджмънта и цялостното управление – заедно с екипа на GombaShop™, които ме напътстват на всяка стъпка и ми помагат изключително много, изготвихме визията на магазина, така, че тя да отговаря на високите изисквания на бранд като нашия.

Как достигате до своите потребители?

М Маркетингът на bfashionshop.com е поверен на специализирана агенция – рекламираме в Google и други платформи, в социалните мрежи – основно Facebook, практикуваме активен имейл маркетинг. Благодарение на физческите обекти имаме пряк контакт с клиенти, които запознаваме и с онлайн магазина. Много често водим телефонни разговори с потребители, които консултираме по различни въпроси, свързани с продуктите, условията за доставка и други. Личното отношение и контакта са от голямо значение за нас.

Помните ли първата продажба в онлайн магазина?

М Веднага след като създадохме магазина започнахме да продаваме. Нещата се случиха много бързо. Още в първия ден след официалното стартиране имахме няколко поръчки. Поради тази причина ми е трудно да откроя първата. Рекламирайки бранда офлайн – с външна и принт реклама, посочихме и адреса на онлайн магазина, поради което наши клиенти за кратко време достигнаха до него и започнаха да пазаруват.

Какви предимства Ви носи онлайн магазина и софтуера, който използвате? Как Ви помага той?

М GombaShop™ има множество предимства и полезни функционалности. Мога да ви дам конкретен пример, в който платформата ни помага не само онлайн, но и офлайн. Ние използваме успешно опцията за наличности, за да водим статистика и следим количествата от всеки един артикул, с които разполагаме, тъй като нямаме склад, а разчитаме на физическите обекти. Тоест, аз във всеки един момент мога да видя в кой магазин, с какъв размер от даден продукт разполагам.
Предимство за клиентите ни е това, че те могат да видят целия асортимент, който предлагаме, без значение в кой магазин и в кой град се намира даден артикул – в онлайн магазина се качват абсолютно всички продукти. Нещо повече, там могат да се открият и дрехи от минали колекции със специални отстъпки, които не са налични в магазините.

Какво бихте посъветвали новостартиращите търговци?

М Задължително трябва да притежават онлайн магазин, за да са възможно най-близо до своите клиенти. Този онлайн магазин трябва да бъде непрестанно обновяван, да се захранва със съдържание, да се поддържа атрактивен с промоции и специални оферти. Електронният магазин е още един канал, който носи директни продажби, а в същото време е чудесна реклама, която вдига оборота във вече съществуващите обекти.

Бихте ли препоръчали GombaShop™ като подходящо решение за електронна търговия?

М Горещо препоръчвам GombaShop™. Зад него стои еднин страхотен екип от млади и динамични хора, които са винаги готови да съдействат и поставят клиентите на първо място, както правим и ние в нашата работа. Платформата непрестанно се подобрява и усъвършенства. Имам приятелки, които твърдяха, че за да е успешен онлайн магазина трябва да изработим индивидуален проект, а днес вярват в моя избор и сами се доверяват на него. GombaShop™ е изключително добро и икономично решение и не смятам, че би донесло някакъв риск за всеки един стартиращ онлайн бизнес, който иска да се израстне и развие. Действайте днес, призовавам ви!

Тайната на успеха ни е:

Тайната на успеха ни е във високото качество на продуктите, които предлагаме, в нашето лично отношение към клиентите, постоянството и професионализма. Всичко това и много работа.

Вижте други примери за успешни онлайн магазини
Фон за онлайн секция
Защо GombaShop е правилното решение?
Ние няма да ви залъгваме с изброяване на хиляди опции, които никога няма да ползвате,
нито ще ви засипваме с объркваща информация за това какви невероятни възможности предлага нашата платформа.
Това просто не е необходимо, защото GombaShop работи!
Работи бързо, лесно и притежава всичко необходимо, за да стартирате Вашия онлайн бизнес.
Убедете се сами!
Възползвайте се от 14 дневния безплатен тестов период и отворете Вашия интернет магазин още сега!