Мария Стамчева

"Горещо препоръчвам GombaShop™. Зад него стои един страхотен екип от млади и динамични хора, които са винаги готови да съдействат и поставят клиентите на първо място, както правим и ние в нашата работа. Платформата непрестанно се подобрява и усъвършенства. Имам приятелки, които твърдяха, че за да е успешен онлайн магазинът трябва да изработим индивидуален проект, а днес вярват в моя избор и сами се доверяват на него. "

Мария Стамчева

представител на BSB и Badoo за България.

bfashionshop.com

Онлайн магазинът, от който клиентите се нуждаят.

Почти тридесет години след стартирането на семейния бизнес, Мария Стамчева и екипа, представящ екслузивно модната марка Badoo на българския пазар, усещат, че е време да направят следващата крачка, провокирана от новото време и стремглаво развиващата се електронна търговия, а именно - да стартират собствен онлайн магазин.

33.6%

редовни клиенти *

* Клиенти, реализирали повече от една покупка в рамките на след един ден от първата покупка
7
продажби в първия ден след стартирането
48%
мобилно потребление
10 000+лв.
спестени от първоначална инвестиция в онлайн магазин

Бизнесът с дамска мода на Мария Стамчева и семейството й стартира преди 27 години. Badoo е бутикова марка от среден към висок клас и размери от 42 до 58, предлагаща както изискани облекла и костюми, така и ексклузивни спортни колекции. Брандът дава решения за облеклото на динамичната жена във всеки един момент от забързаното й ежедневие. С тоалет от Badoo може да се отиде на работа, на много изискан коктейл, парти или дори на разходка с деца и внуци. Продуктите на марката са с високо качество и женствени кройки. Badoo като бранд, както и екипът зад него, имат изключително лично отношение към всеки клиент, което смятат за един от най-големите си успехи.

През последните 2 години Мария и нейният екип усещат, че нуждата на клиентитте от онлайн магазин става все по-осезаема. Реализацията му не закъснява – по съвет на приятел Мария се запознава с GombaShop™, а bfashionshop.com стартира само две седмици след това - през лятото на 2015-та година. Днес чрез онлайн магазина Badoo са още по-близо до своите клиенти така, както го изискват самите те.

Онлайн магазинът осигурява на марката много нови потребители. Колкото повече време минава, толкова по-популярен става той, създавайки познаваемост и правейки пазаруването на крайния клиент много по-гъвкаво. С помощта на онлайн магазина клиентите могат да видят продукта в Интернет и да отидат да го изпробват на място, в случай че не са сигурни в размера. Или обратното, да харесат продукт във физическия магазин, а по-късно да го поръчат онлайн. За Мария постоянството е изключително важно за доброто развитие на всеки един бизнес.

Мария Стамчева
"Смятам, че за нашия онлайн магазин това е само началото, защото знам, че за успеха е нужно време. "

Въпросите на GombaShop™

GS: Представете се.

М: Аз съм Мария и съм от семейство, което се занимава с търговия от много дълго време. Внасяме гръцки модни марки и сме представители на две от тях – Badoo и BSB. Преди седем години създадохме и техните първи, монобрандови магазини в България - отначало в София, а по късно и в други градове.

GS: Kолко бързо израстна Вашия бизнес?

М: Нещата не се случават бързо, за всяко едно ново начинание са необходими години, за да може да валидираш идеята. Нужни са търпение и постоянство.

GS: Какво беше виждането Ви за онлайн магазина преди да стартирате?

М: Преди да стартираме разглеждах сайтовете и онлайн магазините на скъпи бутици. Изискванията ни бяха високи, защото искахме да представим своята марка по-най добрия, подходящ за нея начин. Екипът на GombaShop™ ни даде всичко онова, от което имахме нужда, добавиха необходими за нас елементи, като специализирана таблица с размери например, която е изключително важна за клиентите ни при пазаруване. Всичко, което ние имахме като виждане за визията и дизайна на онлайн магазина, реализирахме заедно. И продължаваме да работим, да вървим напред и да се развиваме с нови идеи, защото знам, че винаги има към кого да се обърнем за помощ и съдействие.

GS: Лесно ли беше да организирате магазина си онлайн? Колко време отне?

М: При вече налични бутици и магазини, в никакъв случай не мога да кажа, че ни е било трудно да реализираме онлайн магазина. Предизвикателство беше осигуряването на добри и качествени продуктови снимки, тъй като те са есенциален елемент в онлайн магазина и това как ще бъде представен продукта е от голямо значение, но се справихме успешно. Всъщност, това беше най-сложното нещо при стартирането - от гледна точка на функции и технически разработки, GombaShop™ вече даваше всичко необходимо. Всичко е толкова лесно – създаваш продукт, качваш снимка и стига да имаш останалите нужни неща, като допълнителна информация и описания, нещата се случват бързо. Платформата има вграден модул на спедиторската компания, с която работим, което улеснява много логистиката ни. Работата на онлайн магазина днес е въпрос на навик – да следим имейлите, които получаваме, да комуникираме на време с клиентите, на всеки един етап от поръчката и т.н.

GS: Какъв екип стои зад онлайн магазина?

М: Грижата за онлайн магазина е поверена на малък екип – основно от трима човека. Един от тях е изцяло отдаден на маркетинга, рекламата и промотирането му в различите комуникационни канали – мейлинг, социални мрежи и т.н. Момичетата, които са на място в обектите, в зависимост от това къде се намира продукта, който е поръчан, имат грижата да подготвят и изпратят. Аз имам грижата за мениджмънта и цялостното управление – заедно с екипа на GombaShop™, които ме напътстват на всяка стъпка и ми помагат изключително много, изготвихме визията на магазина така, че тя да отговаря на високите изисквания на бранд като нашия.

GS: Как достигате до своите потребители?

М: Маркетингът на bfashionshop.com е поверен на специализирана агенция – рекламираме в Google и други платформи, в социалните мрежи – основно Facebook, практикуваме активен имейл маркетинг. Благодарение на физческите обекти, имаме пряк контакт с клиенти, които запознаваме и с онлайн магазина. Много често водим телефонни разговори с потребители, които консултираме по различни въпроси, свързани с продуктите, условията за доставка и други. Личното отношение и контакта са от голямо значение за нас.

GS: Помните ли първата продажба в онлайн магазина?

М: Веднага след като създадохме магазина, започнахме да продаваме. Нещата се случиха много бързо. Още в първия ден след официалното стартиране имахме няколко поръчки. Поради тази причина ми е трудно да откроя първата. Рекламирайки бранда офлайн – с външна и принт реклама, посочихме и адреса на онлайн магазина, поради което наши клиенти за кратко време достигнаха до него и започнаха да пазаруват.

GS: Какви предимства Ви носи онлайн магазина и софтуера, който използвате? Как Ви помага той?

М: GombaShop™ има множество предимства и полезни функционалности. Мога да ви дам конкретен пример, в който платформата ни помага не само онлайн, но и офлайн. Ние използваме успешно опцията за наличности, за да водим статистика и следим количествата от всеки един артикул, с които разполагаме, тъй като нямаме склад, а разчитаме на физическите обекти. Тоест, аз във всеки един момент мога да видя в кой магазин, с какъв размер от даден продукт разполагам. Предимство за клиентите ни е това, че те могат да видят целия асортимент, който предлагаме, без значение в кой магазин и в кой град се намира даден артикул – в онлайн магазина се качват абсолютно всички продукти. Нещо повече, там могат да се открият и дрехи от минали колекции със специални отстъпки, които не са налични в магазините.

GS: Kакво бихте посъветвали новостартиращите търговци?

М: Задължително трябва да притежават онлайн магазин, за да са възможно най-близо до своите клиенти. Този онлайн магазин трябва да бъде непрестанно обновяван, да се захранва със съдържание, да се поддържа атрактивен с промоции и специални оферти. Електронният магазин е още един канал, който носи директни продажби, а в същото време е чудесна реклама, която вдига оборота във вече съществуващите обекти.

GS: Бихте ли препоръчали GombaShop™ като подходящо решение за електронна търговия?

М: Горещо препоръчвам GombaShop™. Зад него стои еднин страхотен екип от млади и динамични хора, които са винаги готови да съдействат и поставят клиентите на първо място, както правим и ние в нашата работа. Платформата непрестанно се подобрява и усъвършенства. Имам приятелки, които твърдяха, че за да е успешен онлайн магазинът, трябва да изработим индивидуален проект, а днес вярват в моя избор и сами се доверяват на него. GombaShop™ е изключително добро и икономично решение и не смятам, че би донесло някакъв риск за всеки един стартиращ онлайн бизнес, който иска да се израстне и развие. Действайте днес, призовавам ви!

"Тайната на успеха ни е: Тайната на успеха ни е във високото качество на продуктите, които предлагаме, в нашето лично отношение към клиентите, постоянството и професионализма. Всичко това и много работа. "

Успешните истории на GombaShop

Зaщoтo нaй-гoлямoтo дoĸaзaтeлcтвo зa ĸaчecтвaтa нa плaтфopмaта e ycпexът нa нaшитe ĸлиeнти.

#art netart
Петко Дурмана

създател на buyart.bg

Като новатори в развитието на онлайн продажби на изкуство, ние трябва сами да изградим добрите практики в тази продуктова ниша. Това налага корекции в представянето на информацията в електронния ни магазин.

Ето защо ни трябваше надежден партньор! GombaShop ни дава защита, че дори и да въведем корекция, която не е нужна, можем да възстановим правилното състояние на магазина си. 

www.buyart.bg
#handmade #craft
Жени Томова

основател на magazinche.com

Онлайн магазинът ни съществува 11 години. С течение на времето и развитието на онлайн търговията започнахме да усещаме нуждата от нови функционалности и подобрения. Те ни бяха обходими както за успешното представяне на магазина пред клиентите ни, така и за да улесни работата ни. 

Миграцията към GombaShop беше преминаване на следващо ниво.Платформата удовлетвори всичките ни желания като предлага всичко, от което имаме нужда на едно място!

www.magazinche.com
Социален проект Кауза #olemale
Красимира Хаджииванова

съосновател на родителската платформа Майко Мила и социалната кауза Оле Мале

Основните ни изисквания за онлайн магазина бяха - да е лесен за употреба, да ни помага и да следим лесно складовата наличност.

Мога да кажа, че в GombaShop е помислено за всичко. Софтуерът е направен така, че дори човек без опит може да се справи бързо и лесно с работата с платформата.

С две ръце препоръчвам GombaShop като подходящо решение за онлайн търговия.

www.olemale-shop.bg
#outdoor Adventure
Калоян Христов

съосновател на varriosport.bg

От опита, който имам в работата с GombaShop™ вече 3 години, мога смело да препоръчам на всеки, който обмисля планове и проекти за онлайн бизнес най-малкото да се консултира с екипа на платформата. Съветвам го да го направи и с другите платформи, защото тогава още по-добре ще разбере разликите и предимствата на това да имаш верния партньор.

varriosport.bg
#home Plants
Нуша Спирова

предприемач, собственик на магазин cactuslab.bg

Още първите дни след старта на Cactus Lab започнахме да получаваме имейли, съобщения в социалните мрежи, комплименти за начина, по който изглежда онлайн магазинът.

Радвам се, че GоmbаShор™ ни даде възможност да развием не само продажбите си на продукти, чрез представянето им по по-интересен начин, но и маркетинг на съдържанието.
cactuslab.bg
#onlinegrocery
Иван Александров

експерт дигитален маркетинг, собственик на електронен магазин eBag

GombaShop™ предлага всички основни функционалности, които са необходими за стартирането на онлайн бизнес. Всичко е тествано, работи и става бързо. Ползвайки GombaShop™, получаваш пълна IT обезпеченост, тоест, можеш да бъдеш спокоен, че във всеки един момент твоя онлайн магазин работи. По този начин можеш да се фокусираш върху други важни неща като маркетиране и продажби.

ebag.bg
Защо GombaShop™ е правилното решение?

GombaShop™ не е просто платформа, която Ви предоставя работещ и страхотно изглеждащ онлайн магазин, GombaShop™ е напълно нова концепция за правене на онлайн бизнес, минимализираща риска, свързан с големи първоначални инвестици и позволяваща на интернет предприемачите да се съсредоточат върху маркетинга на предлаганите от тях продукти.

Интернет магазините, създадени на нашата платформа, са подходящи както за търговци, така и за производители, или артисти, а гъвкавите абонаментни планове ги правят изключително достъпни и лесни за ползване.