Call-to-action (CTA)

Призив за действие. Елемент от маркетинг комуникацията (най-често бутон или линк), който подканва потребителя да пристъпи към следващата стъпка от потребителската пътека.

СТА (Call-To-Action) в буквален превод е призив към действие. Представлява фраза или бутон, които насърчават посетителя в даден сайт или получателя на маркетинг съобщение (реклама в социалните медии, имейл и други) да предприеме някакво желано от вас действие. Този бутон напътства потребителите към следващата стъпка от потребителската пътека. Това може да бъде добавяне на артикул към тяхната онлайн количка за пазаруване, абониране за нюзлетър или завършване на покупката.

Примери за call-to-action са бутонът за добавяне на продукт към количката; бутон за абониране към нюзлетър; линк за попълване на форма за генериране на лийдове; фраза, подканваща потребителите да се обадят по телефона за оферта; фраза “научете повече”, препраща към статия, и много други.

Стремете се вашите CTAs не само да са лесно забележими и да се отличават от останалото съдържание в страницата или рекламата, но и да са максимално кратки и разбираеми. Използвайте така наречените “силни” думи и фрази, които предизвикват интерес, например: “Купи”, “Вземи с отстъпка”, “Вземи оферта”, “Изтегли безплатно”.

Защо GombaShop™ е правилното решение?

GombaShop™ не е просто платформа, която Ви предоставя работещ и страхотно изглеждащ онлайн магазин, GombaShop™ е напълно нова концепция за правене на онлайн бизнес, минимализираща риска, свързан с големи първоначални инвестици и позволяваща на интернет предприемачите да се съсредоточат върху маркетинга на предлаганите от тях продукти.

Интернет магазините, създадени на нашата платформа, са подходящи както за търговци, така и за производители, или артисти, а гъвкавите абонаментни планове ги правят изключително достъпни и лесни за ползване.