Bounce Rate (Степен на отпадане)

Процентът на посетителите, които са напуснали сайта ви, преди да се ангажират със съдържанието в него.

Bounce Rate (степен на отпадане) е един от най-важните показатели, които всеки онлайн предприемач и дигитален маркетолог трябва да познава и следи – защото показва доколко сайтът ви е интересен и полезен на потребителите и лесен за навигиране. Означава процента на потребителите, които не са направили така наречената “ангажирана сесия” (нарича се engaged session в платформата за анализи Google Analytics 4). Ангажирана е сесия, която е продължила повече от 10 секунди, включва някакво действие от потребителя (например кликване върху линк или бутон) и в която са разгледани поне 2 страници.

Степента на отпадане много зависи от вида на сайта, индустрията и други показатели, но най-общо за е-commerce средният bounce rate е около 30 – 40%. Тоест трябва да се стремите да постигнете такива или по-ниски стойности.

Как да намалите bounce rate-a на своя онлайн магазин?

  • Показвайте на потребителите съдържанието, което очакват. Това, което сте “обещали” в рекламите си, трябва веднага да бъде визуализирано при отварянето на страниците ви.
  • Създавайте качествено и полезно съдържание, което потребителите искат да разгледат докрай.
  • Добавете в страниците добре изглеждащи снимки и видеа, които ангажират вниманието на посетителите и представят продуктите ви в най-добрата светлина.
  • Обърнете специално внимание на навигацията и ползваемостта на онлайн магазина си.
  • Подобрете скоростта на зареждане на сайта си.
  • Уверете се, че онлайн магазинът ви изглежда добре както на десктоп, така и на мобилни устройства.
Защо GombaShop™ е правилното решение?

GombaShop™ не е просто платформа, която Ви предоставя работещ и страхотно изглеждащ онлайн магазин, GombaShop™ е напълно нова концепция за правене на онлайн бизнес, минимализираща риска, свързан с големи първоначални инвестици и позволяваща на интернет предприемачите да се съсредоточат върху маркетинга на предлаганите от тях продукти.

Интернет магазините, създадени на нашата платформа, са подходящи както за търговци, така и за производители, или артисти, а гъвкавите абонаментни планове ги правят изключително достъпни и лесни за ползване.