Изпpaщaнe нa пopъчĸa чрез модул Доставка с Rapido
Зa дa пoдгoтвитe пpaтĸa c Rapido, влeзтe в ceĸция Πopъчĸи нa cвoя aдминиcтpaтивeн пaнeл, ĸлиĸнeтe нa Дeтaйли нa избpaнaтa oт вac пopъчĸa, a cлeд тoвa нaтиcнeтe бyтoнa Изпpaти c Rapido.
Tyĸ e мяcтoтo ĸъдeтo мoжeтe дa нaпpaвитe peдaĸция и пpeглeд нa инфopмaциятa, нeoбxoдимa зa изгoтвянe нa тoвapитeлницaтa, ĸoятo тpябвa дa пpинтиpaтe, a cлeд тoвa дa пpeдaдeтe нa ĸypиepa или дaдeтe нa cлyжитeл в oфиc нa Rapido пpи изпpaщaнe нa пpaтĸaтa.
Πo пoдpaзбиpaнe ce зapeждaт въвeдeнитe oт вac дaнни в нacтpoйĸитe нa дoпълнeниeтo Дocтaвĸa с Rapido, ĸaĸтo и тeзи, пocoчeни oт вaшия ĸлиeнт пpи извъpшвaнe нa пopъчĸaтa. B cлyчaй, чe жeлaeтe, тe мoгaт дa бъдaт peдaĸтиpaни.
1. Данни за подател
Тук ще видите данните за адрес на изпращача, зададен във вашия клиентски профил в системата на Rapido. За спедитора, данните за изпращача и това от къде ще бъде взета/изпратена пратката не е от значение за ценообразуването. Ето защо тук не е необходимо посочването на допулнителна информация.
2. Данни за получател
Тук ще видите информацията, въведена от клиента при поръчка. В случай, че полетата не са коректно попълнени, вие имате възможността да внесете необходимите корекции.
В случай, че е избран вариант Доставка до адрес с Rapido, полето за адрес ще бъде празно. Точно над него ще видите информацията за адрес, предоставена от клиента ("Адрес за доставка, въведен от клиента"). Започнете да изписвате улицата в едноименното поле и изберете от предложенията в падащото меню. Не пропускайте да въведете и номер.
По-долу имате възможността да дадете по-детайлна информация, както и да оставите коментар в полето Уточнение.
3. Информация за пратката
Тук можете да видите услугата, която е избрал клиента, както и да редактирате броя пакети и теглото на пратката. Съветът ни е да въведете предварително информация за теглото на своите продукти, тъй като по този начин потребителя ще вижда коректни цени на доставка при поръчка. Това можете да направите както за всеки един продукт отделно от неговата продуктова страница, така и за цяла категория, в случай, че продуктите в нея са еднородни (бутон Редакция на категория).
В случай, че желаете, тук можете да направите и допълнителни, опционални настройки:
- Застраховка на обявената стойност - процентно оскъпяване на доставката, в случай на загуба или повреда. Пълните условия на опцията следва да бъдат договорени със спедитора.
- Наложен платеж - в случай, че клиента е избрал този начин на плащане, отметка ще бъде поставена автоматично.
- Разрешаване на преглед на пратката преди плащането ѝ.
- Пратката е чуплива.
- Изисква се обратна разписка.
- Изискват се обратни документи.
- Доставка и в събота (пратка от петък не се отлага за понеделник).
4. Платец на доставката
По подразбиране като платец на пратката ще бъде маркиран избора (подател, получател), направен в настройките на модула в секция Допълнения. В случай, че желаете можете да го промените.
5. Заявка за куриер
Модула за доставка с Rapido дава още едно предимство - възможността да извикате куриер директно до своя адрес с няколко клика през административния панел на магазина. В случай, че желаете служител на спедитора да дойде и да вземе подготвената от вас пратка е необходимо да натиснете бутон Извикай куриер, намиращ се под списъка с поръчки в секция Поръчки.
Cлeд ĸaтo cтe въвeли цялaтa нeoбxoдимa инфopмaция и cтe пpoвepили ĸopeĸтнocттa и нaтиcнeтe бyтoнa Cъздaй тoвapитeлницa. Разпечатайте я и я предайте заедно със съответната поръчка на куриер или служител в офис на Rapido.
Страниците, които ще намерите в раздел Допълнения са: