Помощ

Facebook Messenger Чат

Facebook Messenger чат дава възможност на потребителите Ви да осъществят бърза и лесна връзка с Вас и екипа на Вашия онлайн магазин.

Управлението на чата и комуникацията с потребителите Ви ще се случва от Вашата бизнес страница във Facebook и е необходимо да притежавате такава преди да активирате допълнението. Как да създадете бизнес страница на своя бранд в социалната мрежа ще научите тук

Когато потребител пише в чата, интегриран във Вашия онлайн магазин, вие ще виждате новите съобщения във Facebook.

За да активирате това допълнение, кликнете на Научи повече, а след това Инсталирай допълнението.

Активиране на Facebook Messеnger Чат

В полето ID на бизнес страница въведете ID номера на своята бизнес страница във Facebook.

ВАЖНО!Тази стъпка е задължителна, за да работи коректно допълнението.

За да намерите ID номера на своята бизнес страница, последвайте стъпките по-долу:

1. От News Feed, кликнете на Pages в страничното, ляво меню.
2. Кликнете върху името на своята страница.
3. Кликнете на About в лявата колона. Ако не виждате About, то кликнете върху See More.
4. Скролирайте надолу, докато достигнете Page ID, под More Info.

Валидация на домейна (Domain Whitelisting)

За да активирате Facebook Messanger чат, е необходимо да потвърдите собствеността и коректността на домейните, насочени за Вашия онлайн магазин.

Необходимо е да направите следното:

1. Влезте във Facebook, а след това в своята бизнес страница. 
2. Кликнете на Settings в горната част на екрана.
3. Кликнете на Messanger Platform в ляво.
4. В полето с наименование Whitelisted domаins въведете всеки домейн, свързан с магазина Ви (можете да го направите и със своя временен поддомейн), разделяйки ги с „enter”.

ВАЖНО! В случай че добавите нов домейн за магазина, следва да изпълните процедурата отново и за него.

Настройки на чат прозореца

Последната стъпка е да персонализирате чат прозореца, който ще се визуализира в онлайнмагазина и където Вашите потребители ще могат да оставят съобщения. В модула ще откриете няколко настройки:

1. Поведение на чат прозореца при достъпване на магазина - Изберете дали прозореца да бъде отворен, или затвотен при зареждане на онлайн магазина.

2. Показване на чата след (секунди) - Въведете колко секунди след влизане в онлайн магазина да се покаже чат прозореца в случай че изберете той да бъде отворен. 

3. Съобщение в случай че потребителят е логнат в своя Facebook профил - Въведете съобщение, което ще се визуализира на потребителя в случай че той е логнат в профила си. Например: "Здравейте! Ще се радваме да Ви помогнем в случай че имате въпроси".

4. Съобщение в случай че потребителят не е логнат в Facebook профил - Въведете съобщение, което ще се визуализира на потребителя в случай че той не е логнат в профила си. Например: "Здравейте! За да ни оставите съобщение моля, логнете се в своя Facebook профил".

Страниците, които ще намерите в раздел Допълнения са:
Защо GombaShop™ е правилното решение?

GombaShop™ не е просто платформа, която Ви предоставя работещ и страхотно изглеждащ онлайн магазин, GombaShop™ е напълно нова концепция за правене на онлайн бизнес, минимализираща риска, свързан с големи първоначални инвестици и позволяваща на интернет предприемачите да се съсредоточат върху маркетинга на предлаганите от тях продукти.

Интернет магазините, създадени на нашата платформа, са подходящи както за търговци, така и за производители, или артисти, а гъвкавите абонаментни планове ги правят изключително достъпни и лесни за ползване.