Това описание е изключително важно, тъй като то ще представя вашия магазин в резултатите на Google и други търсачки. Не се вижда никъде в самия магазин. Нарича се още мета-описание.
Освен че трябва да е информативно и интересно, добра практика от оптимизацията за търсачки (SEO) е описанието да съдържа ключови думи за вашия магазин. Ключови думи са тези, които бихте очаквали вашите потребители да напишат в Google, за да намерят продукти или услуги като тези, които предлагате.
Трябва да се вместите в 255 символа, защото търсачките не „четат“ описания, по-дълги от това. Добра практика е най-важните ключови думи да вместите в първите 160 символа.
При всяка редакция на името и описанието, можете да видите как ще изглежда той сред резултатите на Google в примера под тази секция.
Съвет: Името и описанието на магазина са много важни за правилното индексиране в търсачки като Google, Yahoo, Bing и др,
Бъдете сигурни, че сте попълнили коректно тези две полета, преди да стартирате магазина си.
Не забравяйте, че за да се отразят направените от вас промени, трябва да натиснете бутона „Запис“ най-долу на страницата когато приключите.