Отчетите по поръчки са най-подробните и комплексни отчети. Те позволяват множество крос-връзки между голямо количество различни елементи, филтриране по разнообразни параметри, групиране спрямо определени характеристики и още и още.
За улеснение на търговците и тяхната работа (особено при запознаване с модула), ние от GombaShop създадохме няколко предефинирани отчета, които зареждат готови за анализ рипорти. Те обхващат ключови за всеки онлайн магазин моменти и са следните:
- Поръчки по дни;- Поръчки по месеци;- Най-продавани продукти 7 дни назад;- Най-продавани продукти 30 дни назад;- Най-продавани продукти (от началото);- Продажби по клиенти;- Обобщени поръчки по метод на плащане;- Обобщени поръчки по статус за 30 дни назад;- Неплатени поръчки за 30 дни назад;- Клиенти връщащи/отхвърлящи поръчки;
Ще ги откриете в падащо меню в ляво, над основната графика.

Можете, разбира се, да създавате и свои отчети. Първата стъпка е да изберете период, за който желаете да видите статистическа информация. Можете да го направите от селектора в дясно, избирайки предварително дефиниран период или селектирайки дати от календара. Скролирайки надолу, ще видите таблица, представяща синтезирано информацията за избрания времеви слот.
Бутон
"Колони" позволява да изберете типа на колоните в таблицата, в зависимост от желания резултат. Те могат да бъдат скривани и показвани динамично, във всеки един момент.
"Групиране по..." бутона ви позволява да добавяте допълнителни колони, обобщавайки данните спрямо определен параметър. Групирането може да се случи в 13 различни направления. Можете да групирате както по един единствен параметър, така и по няколко едновременно, като е важно да следите за тяхната релевантност.
ВАЖНО! Поради промяна в структурирането на данните и начина на събиране на информация от нашите алгоритми, групирането на следните елементи е налично за поръчки, направени след датата на активиране на функционалността - 27 юни, 2017г.:
- Артикулен номер;
- Продуктова категория;
- Марка.
"Филтриране по..." опцията дава възможност да филтрирате списъка спрямо различни елементи на поръчката, име на продукта и дори клиент, профил на клиент и клиентски имейл. Опциите са много и позволяват да откроите различни, нужни за вашата бизнес стратегия тенденции.

В случай, че пожелаете, можете да запишете изготвен от вас отчет, с цел по-бързото му достъпване в бъдеще. Достатъчно е да натиснете бутон
"Запази като собствен отчет" и да въведете подходящо име.
Отчетите могат да бъдат експортирани във формати
csv и/или
xls, както и да бъдат принтирани.