Операции
Oтчетът Операции дава информация за онова, което се е случило в онлайн магазина, представяйки детайли, като кой администратор е извършил съответното действие, например.
Функцията е полезна за онлайн магазини, за които са активни два или повече администраторски акаунта. Тя дава отчетност и възможност за проследяване на случващото се, както и идентифициране произхода на евентуално възникнали казуси.
Достъпвайки своя административен панел, секция Отчети, раздел Операции, ще видите таблично представени следните данни:
1. Koд на операцията - Пореден номер на случилото се действие;
2. Дата и час на извършване на операцията;
3. Име на оператора - В случай, че такова е вписано в неговия профил (раздел Абонамент > Потребители);
4. Логин - Имейл адрес на оператора;
5. Код на оператора - Неговият личен идентификационен номер;
6. Роля на оператора - Нивото на достъп до онлайн магазина, което е зададено за профила му;
7. Вид на операцията - Какво се е случило / е било направено;
8. IP адрес oт който е извършена операцията - IP адреса на оператора;
9. Детайли - Допълнителна информация за операцията, в случай, че е налична такава;
ВАЖНО! Част от информацията (някои от полетата) ще се визуализира само за администратори с определено ниво на достъп до административния панел на магазина. При други те няма да са видими.
Над таблично представените данни в ляво ще откриете селектор, който позволява да изберете периода, за който да се извежда информация.
Бутонът Филтриране по... позволява да филтирирате данните спрямо определен параметър - например, име на оператор или тип на операция.
Бутонът Групиране по... дава възможност да изберете кои колони / данни да изведе системата.
Филтрираният отчет можете да запазите като готов шаблон за улеснено достъпване на по-късен етап. Последното е възможно чрез бутона Запази като собствен отчет.
Отчетите могат да бъдат експортирани във формати csv и/или xls, както и да бъдат принтирани.