Oтчетът "Операции" дава информация за онова, което се е случило в онлайн магазина, представяйки детайли, като кой администратор е извършил съответното действие, например.
Функцията е полезна за онлайн магазини, за които са активни два или повече администраторски акаунта. Тя дава отчетност и възможност за проследяване на случващото се, както и идентифициране произхода на евентуално възникнали казуси.
Достъпвайки своя административен панел, секция "Отчети", раздел "Операции", ще видите таблично представени следните данни:
-
Koд на операцията - Пореден номер на случилото се действие;
-
Дата и час на извършване на операцията;
-
Име на оператора - В случай, че такова е вписано в неговия профил (раздел Абонамент > Потребители);
-
Логин - Имейл адрес на оператора;
-
Код на оператора - Неговият личен идентификационен номер;
-
Роля на оператора - Нивото на достъп до онлайн магазина, което е зададено за профила му;
-
Вид на операцията - Какво се е случило / е било направено;
-
IP адрес oт който е извършена операцията - IP адреса на оператора;
-
Детайли - Допълнителна информация за операцията, в случай, че е налична такава;
Важно! Част от информацията (някои от полетата) ще се визуализира само за администратори с определено ниво на достъп до административния панел на магазина. При други те няма да са видими.

Над таблично представените данни в ляво ще откриете селектор, който позволява да изберете периода, за който да се извежда информация.
Бутонът "
Филтриране по..." позволява да филтирирате данните спрямо определен параметър - например, име на оператор или тип на операция.
Бутонът "
Групиране по..." дава възможност да изберете кои колони / данни да изведе системата.
Филтрираният отчет можете да запазите като готов шаблон за улеснено достъпване на по-късен етап. Последното е възможно чрез бутона "
Запази като собствен отчет".
Отчетите могат да бъдат експортирани във формати
csv и/или
xls, както и да бъдат принтирани.