над 6000 успешно създадени онлайн магазина, последно обновяване 3 Октомври 2022
bg en
Помощ

Добре дошли в секция "Помощ"!
Тук ще намерите подробна информация за това как да използвате различните функции предлагани от SAAS платформата за електронна търговия - GombaShop™.

Помощ

Картово плащане с Борика 3DS

Виртуален POS терминалВиртуалният POS терминал на БОРИКА Ви позволява да приемате директни разплащания с кредитни и дебитни карти в своя онлайн магазин.

Транзакциите чрез системата на БОРИКА се поддържат от UniCredit Bulbank, Пощенска банка, Централна Кооперативна Банка и други. За повече информация, моля свържете се с консултант на своята обслужваща банка.

ВАЖНО! Преди да интегрирате този разплащателен метод е необходимо да сключите договор с Вашата банка. Посетете най-близкия клон, за да се запознаете подробно с процедурата и условията, които зависят от съответната банкова институция.

След като вече сте сключили договор, влезте в своя административен панел, раздел Настройки > Плащане. Срещу опцията Картово плащане с Борика 3DS натиснете Редактирай.

Необходимо е да минете през три стъпки на активация.

Стъпка 1

Въведете своите данни, необходими за стартиране на процедурата по издаване на сертификат за виртуален POS терминал.
Банката следва да Ви предостави номер на теринала - TID (Terminal ID), което следва да попълните във второто поле от тази стъпка.

ВАЖНО! Данните трябва задължително да са изписани с ЛАТИНСКИ букви.


Стъпка 2


1. Свалете сертификатите, натискайки бутон Изтегли сертификатите, след което ги изпратете на своята банка. Тя, заедно с БОРИКА, ще обработи файловете и ще Ви ги върне в готов за работа вид. Моля, имайте предвид, че това ще отнеме време.

ВАЖНО!  В случай че са необходими корекции в данните които сте въвели в стъпка 1, то следва да се свържете с екипа ни, за да достъпите отново полетата за въвеждане на данни. Връщането назад ще промени Вашите данни и ще наложи прегенерирането на сертификатите. 

2. Банката ще Ви предостави два набора от сертификати - едни за тестова среда и едни за реален режим на работа. 

3. След като получите сертификатите, върнете се в настройките на разплащателния метод и натиснете бутон Качване на файлове. Първоначално, Вие следва да качите този, който отговоря за тестовата среда на работа на виртуалния ПОС терминал. Наименованието му следва да е от типа "V......-Вашият домейн - D". Именно него следва да качите в обособените полета при активирането на терминала.

Не е необходимо да копирате и поставяте в настройките на платежния метод т.нар "Борика Сертификат“. Платформата ще направи това автоматично за Вас.

Заедно със сертификатите, Вашата банка ще Ви изпрати уникален 8 цифрен номер - Terminal ID. Не забравяйте да го въведете в предоставеното за целта поле. Преди да продължите, натиснете бутон Запис.

Стъпка 3

Това е последната, но също толкова важна стъпка от инсталацията на вашия POS терминал.

След като тестовите сертификати са качени следва да бъде направена тестова поръчка в магазина Ви. Поръчайте продукт, преминавайки през стандартните стъпки в публичните части, като на стъпка 2 от процеса по финализиране на поръчката изберете метод на разплащане - Плащане с карта чрез БОРИКА и завършете поръчката си.

За улеснение на екипа на банката, пред Вас ще се представи информация, която следва да копирате и изпратите на банката. След като копирате данните продължете напред, където ще видите портала за въвеждане на картови данни на БОРИКА. 

Попълнете тестовите картови данни, предоставени Ви от банката и финализирайте плащането. 

След като тестовете преминат следва да се свържете с екипа ни, за да качите реалните сертификати и да започнете да приемате плащания с карта в магазина си.

Информация за всички преминали и неуспешни плащания може да намерите в портала, осигурен от Вашата обслужваща банка. 

След като сте минали всички стъпки по настройването на разплащателния метод, маркирайте полето Активиране на разплащателно средство терминал
За да отразите направените промени, не забравяйте да натиснете бутон Запис.

Ако изпитвате затруднения или имате въпроси, моля пишете ни на имейл info@gombashop.com или се свържете с нас на телефон 0700 166 22.



Фон за онлайн секция

Защо GombaShop е правилното решение?

Ние няма да ви залъгваме с изброяване на хиляди опции, които никога няма да ползвате,
нито ще ви засипваме с объркваща информация за това какви невероятни възможности предлага нашата платформа.
Това просто не е необходимо, защото GombaShop работи!
Работи бързо, лесно и притежава всичко необходимо, за да стартирате Вашия онлайн бизнес.
Убедете се сами!
Възползвайте се от 14 дневния безплатен тестов период и отворете Вашия интернет магазин още сега!
GombaShop Bulgaria - Създайте онлайн магазин