Списъкът с поръчки извежда таблично параметри като статус, номер и дата на поръчката, клиент, метод на плащане, информация за това дали е платена, град за доставка и дължима сума.
Кликайки с мишката на всеки един от тях, вие ще може да променяте начина на подредба от низходящ към възходящ, спрямо конкретния параметър и обратно.
По подразбиране, вие ще виждате поръчките, направени последните 30 дни. За да промените този период кликнете на полето "Период" и изберете опция от падащото меню. Също така, в самото начало на това падащо меню, имате възможност ръчно да въведете периода, за който желаете да видите изведени реализираните поръчки.
Освен това поръчките могат да бъдат филтрирани по статус, като чрез кликване върху падащото меню " -всички статуси-", може да изберете от опциите - Всички, Нова, Потвърдена, Доставка, Отхвърлена, Завършена.
Друга възможност, която предлага раздела е да търсите конкретен номер на поръчка или име на клиент. Тогава след въвеждане на данните в полето - номер на поръчка или име на клиент - и натискане на бутона "Търсене", системата ще изведе необходимата информация