Функцията „Изоставени колички“ (известна още като "Аbandoned carts") ще откриете като нов раздел в секция „Поръчки“ в административния панел на своя онлайн магазин.
Там ще се генерира и систематизира информация за клиенти, които са започнали поръчка (добавили са продукти в количката, въвели са своите данни), но така и не са натиснали бутон „Поръчай“.
Натискайки бутон „Детайли“ към някоя от изоставените поръчки ще виждате както информация за контакт с потребителя, така и точно кои стоки е избрал той – всички въведени от него данни преди напускането на онлайн магазина.
Към всяка изоставена поръчка ще сегенерира линк, водещ към онлайн магазина и позволяващ тя да бъде завършена. За да го видите изберете бутон „Детайли“, а след това „Адрес на поръчката“ .
Преди да го копирате и изпратите на клиент изберете срока на неговата валидност – 24 часа, 3 дни, една седмица или един месец.
Причините за подобно потребителско поведение са много и разнообразни, но това не означава, че тези продажби са загубени. Изоставените колички са възможност да ангажирате отново потребители, които вече ви познават, установявайки дългосрочна връзка с тях, чрез различни маркетингови похвати.