Функцията Изоставени колички (известна още като "Аbandoned carts") ще откриете като нов раздел в секция Поръчки в административния панел на своя онлайн магазин.
Там ще се генерира и систематизира информация за клиенти, които са започнали поръчка - добавили са продукти в количката, въвели са своите данни, но така и не са натиснали бутон Поръчай.
Преглед на изоставените колички
Натискайки бутон Детайли към някоя от изоставените поръчки ще видите както информация за контакт с потребителя, така и точно кои стоки е избрал той – всички въведени от него данни преди напускането на онлайн магазина.
Към всяка изоставена поръчка ще се генерира линк, водещ към онлайн магазина и позволяващ тя да бъде завършена. За да го видите изберете бутон Детайли, а след това Адрес на поръчката. Линкът може да използвате в своята маркетинг комуникация, опитвайки да провокирате действие от страна на клиента и стимулирате завършването на тази поръчка.
Преди да го копирате и изпратите на клиент изберете срока на неговата валидност – 24 часа, 3 дни, една седмица или един месец.
Причините за изоставяне на поръчки от страна на клиентите са много и разнообразни, но това не означава, че тези продажби са загубени. Изоставените колички са възможност да ангажирате отново потребители, които вече ви познават, установявайки дългосрочна връзка с тях, чрез различни маркетингови похвати.