Вашия продуктов каталог може да организирате групирайки Продукти в Категории, които ги обединяват по някакъв признак. Имате пълна свобода как да кръстите своите категории и продукти, както и да изберете колко и кои от тях да бъдат изложени наначалната страница.
Пример за организация на магазин за дрехи и аксесоари:
Главни категории: „Облекло“ и „Аксесоари“
Подкатегории на „Облекло“: „Мъжко“ и „Дамско“
Подкатегории на „Мъжко“: „Тениски“, „Панталони“, „Ризи“
В тези подкатегории публикувате индивидуалните продукти.
Ако продуктите ви са малко на брой или спадат към един тип, може да не използвате опцията за категории като публикувате всичко в една категория, кръстена например „Всички продукти“.
Важно! Нужно е да има поне една категория, в която да публикувате продуктите си.
Друг начин, по който може да улесните себе си и вашите клиенти в подредбата на продуктите ви е чрез секция „Марки“. В тази секция въвеждате „етикета“, който е основен отличител на вашите продукти.
Въпреки че „Марки“ е името, което ще видите, когато отворите административния панел на магазина за пръв път, този таб може да смени името си в зависимост от вида на продуктите или услугите, които предлагате.
Въможните етикети са: Марка, Автор, Колекция, Дизайнер, Артист.
Изберете най-удачното за вас разделение. В тази секция ще въвеждате всички Марки (респективно Автори, Колекции...), които използвате във вашия магазин.
Този етикет ще бъде достъпен на клиентите ви и като филтър за търсене на конкретни продукти в каталога, както и в описанието на самия продукт.
При въвеждането на всеки ваш продукт, е може да дефинирате неговите параметри. Тъй като те често ще се повтарят по вид, за ваше улеснение през таб „Параметри“ може да въведете и запазите предефинирани групи параметри, които лесно да преизползвате когато въвеждате продукти.
Пример за полезни, често срещани параметри са: цвят, размер, състояние на продукта (нов, използван), материал, формат, екстри и т.н.
Статиите, достъпни в раздел Продуктов Каталог са: