Facebook Messenger чат дава възможност на потребителите ви да осъществят бърза и лесна връзка с вас и екипът на вашия онлайн магазин.
Управлението на чата и комуникацията с потребителите ви ще се случва от вашата бизнес страница във Facebook и е необходимо да притежавате такава преди да активирате допълнението. Как да създадете бизнес страница на своя бранд в социалната мрежа ще научите
тук.
Когато потребител пише в чата, интегриран във вашия онлайн магазин, вие ще виждате новите съобщения във Facebook.
За да активирате това допълнение, кликнете на
Научи повече, а след това
Инсталирай допълнението.
Активиране на Facebook Messеnger ЧатВ полето
ID на бизнес страница въведете ID номера на своята бизнес страница във Facebook.
ВАЖНО!Тази стъпка е задължителна, за да работи коректно допълнението. За да намерите ID номера на своята бизнес страница, последвайте стъпките по-долу:
1. От News Feed, кликнете на Pages в страничното, ляво меню.
2. Кликнете върху името на своята страница.
3. Кликнете на About в лявата колона. Ако не виждате About, то кликнете върху See More.
4. Скролирайте надолу, докато достигнете Page ID, под More Info.
Валидация на домейна (Domain Whitelisting)
За да активирате Facebook Messanger чат е необходимо да потвърдите собствеността и коректността на домейните, насочени за вашия онлайн магазин.
Необходимо е да направите следното:
1. Влезте във Facebook, а след това в своята бизнес страница.
2. Кликнете на
Settings в горната част на екрана.
3. Кликнете на
Messanger Platform в ляво.
4. В полето с наименование
Whitelisted domаins въведете всеки домейн, свързан с магазина ви (можете да го направите и със своя временен поддомейн), разделяйки ги с „enter”.
ВАЖНО! В случай, че добавите нов домейн за магазина, следва да изпълните процедурата отново и за него. Настройки на чат прозореца Последната стъпка е да персонализирате чат прозореца, който ще се визуализира в онлайнмагазина и където вашите потребители ще могат да оставят съобщения. В модула ще откриете няколко настройки:
1. Поведение на чат прозореца при достъпване на магазина - Изберете дали прозореца да бъде отворен или затвотен при зареждане на онлайн магазина.
2. Показване на чата след (секунди) - Въведете колко секунди след влизане в онлайн магазина да се покаже чат прозореца в случай, че изберете той да бъде отворен.
3. Съобщение в случай, че потребителя е логнат в своя Facebook профил - Въведете съобщение, което ще се визуализира на потребителя в случай, че той е логнат в профила си. Например,
"Здравейте! Ще се радваме да Ви помогнем в случай, че имате въпроси".4. Съобщение в случай, че потребителя не е логнат в Facebook профил - Въведете съобщение, което ще се визуализира на потребителя в случай, че той не е логнат в профила си. Например,
"Здравейте! За да ни оставите съобщение моля, логнете се в своя Facebook профил".