За да можете да създадете динамични продуктови реклами във Ads е необходимо първо да създадете така наречените „продуктови фийдове“.
За целта кликнете на активния текст: Линк за генериране на ( продуктов фийд )
Падащо меню в новоотворилия се прозорец ви дава възможността да изберете кои продуктови категории да експортирате. Можете да изберете една от тях или всички заедно. За да получите линка, натиснете „Генерирай“.
2. Настройка на таг/пиксел
С цел улесняване работата на търговците пиксела е интегриран в системата и единственото, което е небходимо, за да активирате неговата работа е да въведете само номера на Ads ремаркетинг тага. Той се намир в променливата google_conversion_id.
Важно! Ads Remarketing таг-а не заменя Ads Conversion таг-а, който можете да добавите чрез допълнението "Добавяне на смарт пиксели за следене на поръчки".
Повече за Ads Remarketing Tag и ремаркетинга в Google ще научите тук.
Повече за Ads Conversion Tag и проследяването на реализациите/конверсиите ще научите тук.
За финал, селектирайте режим на работа на тага и не забравяйте да натиснете "Запис".