над 6000 успешно създадени онлайн магазина, последно обновяване 25 Ноември 2020

сега, всички
Годишни
абонаменти на
половин
цена.

-50%

СЪЗДАЙТЕ ОНЛАЙН МАГАЗИН

НачалоБлог за електронна търговия → 5 вида промоции, които да изпробвате за онлайн магазина си

5 вида промоции, които да изпробвате за онлайн магазина си

11 Ноември 2020
5 вида промоции, които да изпробвате за онлайн магазина си

Заедно с качеството на продуктите ви и добрата реклама, редовните промоции ще са една от основните движещи сили за вашия онлайн магазин. По всяка вероятност вече сте изпробвали класическата процентна отстъпка и сте се убедили в ефективността ѝ. Но знаете ли, че имате още много варианти за промоции, които могат да ви донесат нови клиенти и повече продажби? Тук ще ви представим пет такива идеи, които лесно можете да реализирате.

1. Отстъпка при покупка над определена стойност

Промоцията от вида Направи покупка над 100 лв. и ще получиш 10% отстъпка е малко по-нестандартна разновидност на класическите процентни намаления. С нея не само ще подтикнете клиентите си да поръчват повече продукти, но и ще поощрите редовните си купувачи.

Препоръчваме ви да тествате с различни стойности за сумата за поръчка и предлаганата процентна отстъпка. Така ще откриете кои работят най-добре за вас и ви носят най-голяма печалба. В административния панел на GombaShop™ имате възможност да добавите няколко варианта за намалението, за да го направите по-атрактивно (например -10% при поръчка над 100 лв. и -20% при поръчка над 200 лв.).

2. Подаръци

Когато става въпрос за продажби, думите “безплатно” и “подарък” винаги работят. Предлагайки нещо безплатно, ще направите офертата си много по-атрактивна и ще увеличите шанса за завършване на поръчката.

За да бъде по-ефективна промоцията, ви съветваме подаръкът да бъде свързан с поръчания продукт (или да е такъв, от който знаете, че клиентът има нужда) – например Купи риза и получаваш безплатна вратовръзка или Купи настолен компютър и ще ти подарим мишка и клавиатура.

Този вид активност също е подходящ начин да промотирате новите си артикули. Ако например имате онлайн магазин за козметика, можете да предложите като подарък мостра от нова линия продукти.

3. Ваучери

Ваучерите са се доказали като един от най-успешните методи за стимулиране на повторни поръчки. Обикновено те са под формата на промо код, който дава отстъпка за следваща покупка и е валиден само еднократно.

Един от вариантите е да ги изпращате по имейл към хората, които са направили поръчка в онлайн магазина ви. Друга добра идея е да принтирате ваучер с подходящ за бранда ви дизайн и да го добавите към продукта, който изпращате на клиента си. Този жест е много подходящ и като благодарност към редовните ви клиенти, които поръчват по-често от обичайното.

4. Лимитирани оферти (Flash sales)

Това е разновидност на процентното намаление, която напоследък набира голяма популярност. Основното ѝ предимство е създаваното чувство за спешност – чрез краткия времеви период или ограниченото количество налични продукти. Лимитираните оферти са ефективен начин да привлечете нови клиенти в магазина си, а също и да продадете последните налични бройки от някои ваши стоки или артикули от стара колекция.

Освен специални оферти за празници или в определен ден от седмицата, можете да изпробвате и някои по-интересни механизми – например големи намаления само през нощните часове.

5. Промоция за лоялни клиенти

Докато лимитираните оферти са по-агресивен подход, в който целта е да генерирате максимален брой поръчки за кратък период, активностите за лоялни клиенти са инвестиция в дългосрочен план. С тях се стремите да създадете повече завръщащи се купувачи и да максимизирате печалбата си от всеки един от тях.

Един от вариантите за такива промоции е програмата за лоялни клиенти. С нея предлагате специални намаления само за хората, които са поръчвали определен брой пъти от вас или са направили голям оборот. В административния панел на GombaShop™ лесно можете да създадете такива отстъпки и да тествате различни опции за тях. 


За да бъдат вашите промоции успешни, изпробвайте различни механизми и задължително следете статистиките за поръчките си и анализите на онлайн магазина си. Когато стартирате ново намаление, го комуникирайте във всички възможни канали и го представете на началната страница и в банерите на сайта си.

Искате да имате собствен онлайн магазин с гъвкави опции за създаване на промоции и всички необходими маркетинг инструменти? Стартирайте сега с GombaShop™ и ще получите 50% отстъпка при сключване на годишен абонамент. Създайте своя онлайн магазин за минути.

Фон за онлайн секция

Защо GombaShop е правилното решение?

Ние няма да ви залъгваме с изброяване на хиляди опции, които никога няма да ползвате,
нито ще ви засипваме с объркваща информация за това какви невероятни възможности предлага нашата платформа.
Това просто не е необходимо, защото GombaShop работи!
Работи бързо, лесно и притежава всичко необходимо, за да стартирате Вашия онлайн бизнес.
Убедете се сами!
Възползвайте се от 14 дневния безплатен тестов период и отворете Вашия интернет магазин още сега!
GombaShop Bulgaria - Създайте онлайн магазин