4 съвета за по-ефективна продуктова страница

Последно обновяване: 8 юни 2020

Когато става въпрос за онлайн магазини, продуктовата страница несъмнено е сред най-важните елементи. В нея става ясно дали хората в сайта ви се превръщат в клиенти или остават просто посетители.

Може да подходите към своята индивидуално или следвайки някоя от актуалните тенденции. Въпреки това главните фактори за успеха на продуктовата страница са еднакви за всички… И добрата новина е, че е лесно да ги реализирате. Тук ще ви запознаем с четири от тях.

1. Заложете на риспонсив дизайн

Все по-голяма част от посещенията в онлайн магазините става през мобилни устройства. Същото важи и за направените поръчки. Ако посетителят ви през смартфон попадне на лошо изглеждаща или бавна страница, е малко вероятно да направи покупка.

Затова ви съветваме да изберете модерен риспонсив дизайн, подходящ за вида на предлаганите от вас стоки. Добре е още при зареждането на страницата (без необходимост от скролване и изчакване) да се вижда най-важното за продукта: снимките, заглавието и цената.

2. Използвайте качествени детайлни снимки

Снимките са първото, което посетителят вижда в продуктовата страница. Постарайте се те не само да привличат вниманието, но и да дават достатъчно информация. Ето няколко основни съвета за тях:

  • Използвайте снимки с възможно най-добро качество (Full HD резолюция).

  • Заложете на добре осветени кадри, в които продуктът е на фокус.

  • Добавете възможност за zoom или full screen. Това е просто задължително, ако предлагате дрехи или стоки с фини детайли.

  • Една снимка не е достатъчна. Покажете продукта си от различни ъгли и по възможност по време на употреба.

Вижте още идеи как да направите красиви снимки за магазина си.

3. Напишете информативно заглавие и описание на продукта

Заглавието е друг елемент, на който да отделите специално внимание. Тук е мястото, където с няколко думи давате основната информация за продукта си. Съветваме ви да бъдете максимално детайлни. Например заглавието Мъжки обувки ще бъде много по-малко ефективно и полезно от Мъжки обувки от естествена кожа в черен лак

Не всички качества на продуктите стават ясни от заглавието и снимките. А за някои видове стоки (например електроника) без характеристики е невъзможно за потребителя да вземе решение за покупка. Изберете най-важните детайли и предимства на своите продукти и ги опишете по въздействащ начин в описанието.  

4. Поставете цената на видимо място

Няма съмнение: скоро след влизането в продуктовата страница, погледът на посетителя ще се насочи към цената. Ако тя се разминава с очакванията, почти сигурно той ще напусне страницата. Обратно – като предложите добра оферта за атрактивно изглеждащ продукт, увеличавате шанса за завършена поръчка.

Поставете цената на видимо място до снимката и заглавието. Разбира се, промоциите винаги ще бъдат въздействащи. Ако продуктът ви е на отстъпка, обособете това визуално. Покажете ясно старата и новата цена, както и докога е активно намалението. 

 

Продуктовата страница може да е решаващият фактор за завършването на поръчка в магазина ви. Следвайки нашите основни съвети, ще я направите по-ефективна и ще привлечете нови клиенти.

Искате да стартирате магазин с риспонсив дизайн и продуктова страница с всички ключови елементи за повече продажби? В GombaShop™ това става за минути! Възползвайте се от промоционалните цени и безплатния 14-дневен тестов период. Започнете тук.